خانه » تمامی مطالب » اخبار » فرا رسیدن ۱۳ رجب میلاد با سعادت بزرگترین منادی عدالت، مولی الموحدین حضرت علی(ع) فرخنده باد.
فرا رسیدن ۱۳ رجب میلاد با سعادت بزرگترین منادی عدالت، مولی الموحدین حضرت علی(ع) فرخنده باد.

فرا رسیدن ۱۳ رجب میلاد با سعادت بزرگترین منادی عدالت، مولی الموحدین حضرت علی(ع) فرخنده باد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد، مهرداد کریم زاده شهردار تایباد، همزمان با ۱۳ رجب سالروز ولادت حضرت مولی الموحدین حضرت علی(ع) و روز پدر، در پیامی این ایام فرخنده را تبریک و شادباش گفت.

 

متن این پیان بدین شرح است؛

ماه رجب، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد منان با حکمت بی منتهای خود، میلاد فرخنده یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص) امیرالمومنین حضرت علی (ع) را نیز در این ماه عزیز قرار داد.

آن حضرت (ع) در سراسر طول عمکر بابرکتش همواره به عنوان یاور راستین و همیشگی پیامبر با گفتار و منش خویش خصوصا رعایت عدالت، مردم داری و حفظ کرامت انسانی در ترویج دین مبین اسلام نقش به سزائی داشت.

سیزدهم رجب و ولادت حضرت علی (ع) همچنین فرصتی است برای قدردانی از زحمات مردان و تلاشگرانی که همواره و در هر شرایطی در جهت تامین معاش و زندگی آبرومندانه برای خانواده هایشان در تلاش‌اند به ویژه مردان، پدران و انسان‌های از جان گذشته‌ای است که در این دوران سخت بیماری کرونا، جان خویش را برای نجات جان هموطنان خود بر کف دست گرفته اند.

ولادت فرخنده و خجسته حضرت علی (ع) و روز پدر را به تمامی پدران زحمتکش و فداکار دیار طیبات، بالاخص همکاران عزیز در مجموعه شهرداری ها، تبریک گفته و ضمن طلب آمرزش و مغفرت برای روح پدرانی که اکنون در جمع خانواده نیستند، اما سایه لطف، عطوفت و برکت آنان در تمام خانه ها حکمفرماست، صحت، سعادت، بهروزی و سربلندی یکایک همشهریان عزیز تایبادی را از درگاه خداوند رحمان خواستارم.

با  امتنان

مهرداد کریم زاده

شهردار تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code