خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهرداد کریم زاده از ادامه روند احداث مجتمع تجاری اداری شهرداری تایباد بعد از وقفه سه ساله خبر داد.
مهرداد کریم زاده از ادامه روند احداث مجتمع تجاری اداری شهرداری تایباد بعد از وقفه سه ساله خبر داد.

مهرداد کریم زاده از ادامه روند احداث مجتمع تجاری اداری شهرداری تایباد بعد از وقفه سه ساله خبر داد.

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، مهرداد کریم زاده از ادامه روند عملیات احداث مجتمع تجاری اداری شهرداری تایباد بعد از وقفه سه ساله خبر داد.

شهردار تایباد با بیان اینکه قسمت عمده ای از امور عمرانی این مجتمع از جمله سفت کاری سه طبقه قبلا انجام شده، ابراز داشت: از سال ۱۳۸۴ عملیات مطالعات، طراحی و احداث این مجتمع با زیر بنا ۶۵۰۰ متر مربع با کاربری تجاری و اداری آغاز و  تاکنون در چند مرحله و هر بار چند سال متوقف شده است، بطوری که در سال ۱۳۹۶ نقشه ها این مجتمع مجدد بروزرسانی گردید و آخرین بار در سال ۱۳۹۸ روند عملیات ساخت مجتمع متوقف و در حال حاضر بعد از بررسی و برآورد هزینه ها و مشورت با اعضای شورا شهر، روند تکمیل طبقه همکف این مجتمع آغاز و در حال انجام می باشد.

 

 

وی همچنین افزود: با توجه به مشکلات مالی شهرداری و از طرفی ایجاد منابعی برای کسب درآمدهای پایدار برای شهرداری، عملیات احداث این مجتمع از سرگرفته شده و انشالله بزودی طبقه همکف این مجتمع جهت بهره برداری به اتمام خواهد رسید.

دکتر کریم زاده تصریح نمود: طی جلسه ای که اینجانب به اتفاق ریاست شورای شهر با رئیس اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان برگزار نمودیم، تصمیم گرفته شد تا با راه اندازی طبقه همکف این مجتمع، تعدادی از شاغلین یک صنف خاص در این محل بصورت اجاره یا رهن مستقر و ضمن کسب درآمد برای شهرداری، بلاتکلیفی این مجتمع نیز پایان یابد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code