خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد: قطع زنجیره انتقال کرونا، تنهاترین و بهترین راه مقابله با این ویروس منحوس است.
شهردار تایباد: قطع زنجیره انتقال کرونا، تنهاترین و بهترین راه مقابله با این ویروس منحوس است.

شهردار تایباد: قطع زنجیره انتقال کرونا، تنهاترین و بهترین راه مقابله با این ویروس منحوس است.

 

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، شهردار تایباد با تسلیت ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت سرور  و سالار شهیدان و یاران باوفایشان، بنا بر تشکیل جلسه ستاد کرونا شهرستان تایباد،ضمن اشاره به وضعیت قرمز شهرستان و شهر تایباد براساس سامانه جامع رنگ بندی کرونا (ماسک)، قطع زنجیره انتقال کرونا را تنهاترین و بهترین راه مقابله با این ویروس منحوس برشمرد.

مهندس رامین خواجه احمدی روند اوجگیری بیماری کووید۱۹ در این شهرستان نسبت به ۲۰ روز گذشته را چندین برابر اعلام کرد و بنا به گزارش شبکه بهداشت و درمان شهرستان اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر آمار ابتلا و فوتی مبتلایان به کرونا در  شهرستان و شهر تایباد در وضعیت هشدار و بالاتر از قرمز قرار گرفته که به زعم اختصاص بخش های دیگر بیمارستان به بیماران کرونائی، چندین برابر بیماران بستری در منازل خود تحت مراقبت قرار دارند.

شهردار تایباد با درخواست از شهروندان مبنی بر خود مراقبتی و عدم ترددهای غیر ضروری در سطح شهر  بیان داشت: طبق هماهنگی و تصمیمات اتخاذ شده در ستاد کرونا شهرستان، تمامی راه های ورود و خروج از شهر توسط شهرداری و با هماهنگی پلیس راهور مسدود شده است و از همشهریان عزیز خواهشمندم در صورت عدم نیاز از انجام هرگونه سفر خودداری نمایند.

وی افزود: متاسفانه با وجود تمام تلاش های کادر درمان و دیگر دستگاه های مرتبط در مبارزه با کرونا از جمله پرسنل شهرداری که در نظافت، گندزدائی و ضدعفونی سطح شهر بصورت شبانه روز در حال انجام وظیفه می باشند گفت: اگر مردم نکات بهداشتی را رعایت نکنند طی چند روز آینده با مشکلات بسیار زیادی از جمله ابتلا و فوت عزیزانمان بواسطه کرونا مواجه خواهیم شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code