خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد: وحدت جامعه اسلامی،اولویت اصلی جهان اسلام است.
شهردار تایباد: وحدت جامعه اسلامی،اولویت اصلی جهان اسلام است.

شهردار تایباد: وحدت جامعه اسلامی،اولویت اصلی جهان اسلام است.

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، مهندس مهرداد کریم زاده شهردار تایباد همزمان با هفته وحدت و ولادت نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) و سلاله ی پاک حضرت امام جعفر صادق(ع)، در پیام یاین ایام سراسر خیروبرکت را تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است؛

وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا

همگی به ریسمان خدا «قرآن و اسلام، و هرگونه وسیله وحدت» چنگ زنید، و پراکنده نشوید!

هفته وحدت و ایام ولادت حضرت ختمی مرتبت سیدالأنبیاء و المرسلین محمد مصطفی(ص)، یادآور ابتکار ارزشمند امام خمینی (ره) و بینش قوی ایشان است که ضروری‌ترین نیاز جامعه اسلامی را مورد نظر قرار داده و توجه همه مسلمانان را به این امر مهم معطوف نمودند.

وحدت جامعه اسلامی اولویت اصلی جهان اسلام و لازمه حفظ عزت، اقتدار، استقلال و بازیابی مجد و شوکت و احیاء مجدد تمدن اسلامی است. وحدت، تعامل و همکاری مسلمانان با یکدیگر و تلاش مشترک برای رشد جامعه اسلامی و شکوفایی امت مسلمان و دستیابی به قله‌های کمال، علم و فرهنگ است که آیات قرآن کریم و روایات و سیره مستمره انبیاء و ائمه معصومین (علیهم السلام) مؤید و تاکیدکننده این امر می‌باشد.

مایه افتخار است که مردم فهیم و نجیب دیار طیبات همواره با هوشیاری و حفظ وحدت، توطئه‌های دشمنان را خنثی و با تأسی به سیره پیامبر اکرم (ص) و با حفظ انسجام و همدلی، در برابر دشمنان به مثابه ید واحده عمل نموده و بدخواهان اسلام و نظام اسلامی را مأیوس می‌نمایند .

میلاد با سعادت عصاره نبوت و حضرت ختمی‌مرتبت، پیام‌آور عزت، رحمت و سعادت کل بشر محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت و همچنین میلاد مسعود و فرخنده امام جعفر صادق (ع) ، را به تمامی مسلمانان جهان و ایران به ویژه مردم شریف و متدین دیار مولانازین الدین ابوبکر تایبادی(ره) تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است توفیق آن را داشته باشیم از الطاف بیکران این ایام مبارک به نحو شایسته ای بهره مند و در امر خطیر خدمت رسانی به مردم و پیشرفت و توسعه همه جانبه این دیار کهن توفیق داشته باشیم.

ومن الله التوفیق

مهرداد کریم زاده

شهردار تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code