خانه » تمامی مطالب » اخبار » آئین افتتاح و کلنگ زنی ۱۴ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری تایباد برگزار شد.
آئین افتتاح و کلنگ زنی ۱۴ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری تایباد برگزار شد.

آئین افتتاح و کلنگ زنی ۱۴ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری تایباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد؛امروز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۶آئین باشکوه افتتاح و کلنگ زنی۱۴ پروژه شهرداری تایباد با اعتبار بالغ بر۱۶۸ میلیارد تومان برگزار شد.

این مراسم با حضور  محمد زهدی  معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی،حسین شرافتی راد مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی،دکتر رحیمی نماینده  شهرستان های تربت جام ،تایباد ؛باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی،مهندس دونده فرماندار شهرستان تایباد؛مسئولین و معتمدین شهر تایباد در محل مجتمع تجاری شهرداری تایباد برگزار شد.

آغازگر برنامه ها افتتاح ماشین آلات خریداری شده توسط  شهرداری با روشن نمودن ماشین آتش نشانی توسط معاونت محترم امنیتی و انتظامی بود؛شایان ذکر است در سال۱۴۰۲ شهرداری تایباد ۱۴ دستگاه ماشین آلات عمرانی؛خدماتی و آتش نشانی به ارزش بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان خریداری نموده است.نکته حائز اهمییت در این امر خرید ۳ دستگاه ماشین آلات آتش نشانی بوده که بعد از ۱۵ سال جهت نوسازی ناوگان آتش نشانی به تجهیزات این سازمان افزوده گردید.

سپس پروژه رستوران مجتمع تجاری شهرداری تایباد به مساحت۷۰۰ مترمربع با اعتبار۴میلیارد ریال افتتاح گردید.این پروژه علاوه بر ایجاد درآمد پایدار موجب اشتغال زایی و زیبایی منظر شهری شده است.طی دو سال از خدمت مدیریت شهری دوره ششم ۲۳۰۰مترمربع  زیربنا مجتمع تجاری به بهره برداری رسیده است.

دکتر کریم زاده شهردار تایباد گزارش جامعی  از  ۱۴ پروژه افتتاحی و کلنگ زنی شهرداری بصورت تصویری  ارائه نمودند.

 

 

و در ادامه دلیریان رئیس شورای اسلامی شهر تایباد،فرماندار شهرستان تایباد،رحیمی نماینده مجلس شورای اسلامی و آقای زهدی به ایراد سخنرانی پرداختند.

سایر پروژه های شهرداری بصورت آنلاین در محل سالن مجتمع با حضور بالغ بر۴۰۰ نفر مهمان به بهره برداری رسید.و از زحمات مسئولین و کارمندان شهرداری تایباد به مناسبت هفته دولت قدردانی شد.

در انتها مسئولین استانی و شهرستانی با حضور در محل پارکینگ شهید فخری زاده این طرح ۱۱/۳ هکتاری را کلنگ زنی نمودند؛اعتبار هزینه شده برای این پروژه بزرگ ۸۳ میلیارد تومان بوده است که ۷۸ میلیارد تومان جهت خرید زمین پارکینگ و مبلغ ۵ میلیارد تومان جهت توسعه و تجهیز برآورد شده است.ایجاد ارزش افزوده،ساماندهی مسافران؛اشتغال زائی و ایجاد درآمد پایدار از مهمترین مزایای این طرح می باشد.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code