خانه » تمامی مطالب » اخبار » عملیات آسفالت خیابان های بهشت۱ و سرافراز با مساحت۳۱۰۰ مترمربع به پایان رسید
عملیات آسفالت خیابان های بهشت۱ و سرافراز با مساحت۳۱۰۰ مترمربع به پایان رسید

عملیات آسفالت خیابان های بهشت۱ و سرافراز با مساحت۳۱۰۰ مترمربع به پایان رسید

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد، شهردار تایباد با بیان اینکه عملیات روکش، آسفالت، لکه گیری خیابانها و معابر سطح شهر یکی از مطالبات شهروندان از شهرداری می باشد گفت: بیشتر خیابان ها و معابر سطح شهر به صورت کامل زیر سازی و آسفالت شده است.که این امر موید زحمات و تلاش ارزشمند کلیه همکارانم در مجموعه شهردای خصوصاً پرسنل تلاشگر واحد عمران شهرداری تایباد می باشد.

مهرداد کریم زاده اظهار کرد: باتوجه به اینکه از عمر آسفالت برخی معابر و خیابان های تایباد بیش از یک دهه می گذرد، در راستای تأمین رضایت شهروندان عزیز طرح لکه گیری، آسفالت و روکش خیابان های اصلی و فرعی را در سال ۱۴۰۲ همچون سال قبل ادامه می دهیم.

شهردار تایباد با تاکید بر اینکه قیر پاشی و آسفالت تعدادی از کوچه های خیابان خرمشهر و خیابان شهید منتظری از قبیل سرافراز و بهشت۱ به طور کامل به اتمام رسیده است بیان کرد : از دیگر اقدامات انجام شده توسط واحد عمران می توان به زیرسازی و جدول گذاری کوچه های فرعی خیابان هدایت نیز اشاره نمود که به زودی آسفالت می گردد.

وی در پایان گفت: هدف از اجرای این پروژه ها بهسازی و زیباسازی محیط، بهبود تردد خودروها، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهرداری می باشد.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد

آسفالت خیابان بهشت۱ و کوچه های فرعی آن به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع

 آسفالت خیابان شهید منتظری۳(سرافراز) با مساحت۶۰۰ مترمربع

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code