خانه » تمامی مطالب » اخبار » گردهمایی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان تایباد به مناسبت روز شوراها
گردهمایی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان تایباد به مناسبت روز شوراها

گردهمایی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان تایباد به مناسبت روز شوراها

🔸همایش روز شوراهای شهر و روستا با حضور سراجی، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی و اعضای شوراهای شهرها و روستاهای تایباد در تالار قصرشیرین برگزار شد.

🔺محمدخدادادی رئیس شورای اسلامی شهر تایباد در مراسم روز شورا گفت:

🔹خداوند را شاکریم که توفیق خدمت و زندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی را به ما عطا نمود و ما اعضای شورای اسلامی باید قدردان زحمات مردم باشیم.

🔹 باید یادمان باشد و اعتقاد داشته باشیم که مردم ما را انتخاب نموده و به ما اعتماد کردند، لذاجایگاه شورا جایگاه رفیعی هست، جایگاه منصب و قدرت نیست، همه ی ما خادم مردم هستیم.

🔹شوراها یک نهاد اصیل اجتماعی هستند، استفاده از خرد و تجربیات جمعی از وظایف این شورا می باشد، لذا وظایفی برای شورا در قانون اساسی وضع شده است که همه ما مصمم به اجرا هستیم، همچنین نقش شوراها در قانون اساسی تبیین شده که این خود نشان اهمیت ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی به شوراها می باشد.

🔺یوسف یوسفی، رئیس شورای اسلامی شهرستان تایباد:

🔹 الزام قانونی وجود دارد که کسانی را که به عنوان عضو شورا دعوت می کنیم می بایست در محل حوزه انتخابیه حضور داشته باشند و ساکن آن محل باشد.

🔹 باید از ظرفیت و پتانسیل های شهرها و روستاهای شهرستان تایباد بیشتر استفاده شود و از مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تقاضای پیگیری مطالبات دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان و نگاه ویژه ای به وضعیت موجود را داریم.

در پایان این مراسم از زحمات دکتر مهرداد کریم زاده شهردار تایباد و محمد خدادادی رئیس شورای اسلامی که در ستاد خدمات سفر نوروزی فعالیت های چشمگیری داشتند تقدیر و قدردانی شد.

✍ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code