خانه » تمامی مطالب » اخبار » عملکرد ۵ ماهه اول سال ۱۴۰۲ در رسیدگی به ۱۱۴ مورد حادثه حریق و نجات
عملکرد ۵ ماهه اول سال ۱۴۰۲ در رسیدگی به ۱۱۴ مورد حادثه حریق و نجات

عملکرد ۵ ماهه اول سال ۱۴۰۲ در رسیدگی به ۱۱۴ مورد حادثه حریق و نجات

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد اظهار داشت: طی ۵ ماه اول  سال جاری، پرسنل این سازمان مستقردر دو ایستگاه عملیاتی به ۷۴ مورد حوادث حریق و ۷۰ مورد حادثه  نجات رسیدگی کردند.

علی حسینی  از حوادث مربوط به نجات  هجوم حیوانات موزی و وحشی و مار با ۴۰ مورد به عنوان دارنده بیشترین سهم از حوادث ۵ ماه سال جاری یاد کرد و گفت: ۱۱مورد انگشترو حلقه،۷ مورد محبوسی؛۷مورد ایمن سازی و ۴موردتصادفات و ۲ مورد چاه افتادگی موارد نجات هستند که در این مدت سازمان آتش نشانی به خدمت رسانی پرداخته است .

بیشترین آتش سوزی های مهار شده در این مدت مربوط به زمین های کشاورزی  با۳۵ مورد بوده و سایر موارد: ۸ مورد آتش سوزی مربوط به منازل مسکونی، ۱۱ مورد در وسایل نقلیه، ۵ مورد آتش سوزی در تأسیسات شهری،۱۳ مورد لاستیک،زباله و ۲ مورد حریق در روستا موارد آتش سوزی محسوب می شوند.

در پایان علی حسینی ضمن قدردانی از زحمات آتش نشانان عزیز در خدمت رسانی به شهروندان محترم اشاره کرد : سازمان آتش نشانی شهرداری تایباد همواره آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی می باشد و از تمام عزیزانی که با رعایت موارد ایمنی مانع از بروز حریق و حادثه و خسارت های جانی و مالی می‌گردند کمال تشکر را دارم و روزهایی بدون حادثه برای همه آرزومندم .

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code