خانه » تمامی مطالب » اخبار » ارمغان دو بانده شدن بلوار شهیدان دادمحمدی، رفع خطر مسیر حادثه خیز و تسهیل در عبور و مرور وسایط نقلیه می باشد.
ارمغان دو بانده شدن بلوار شهیدان دادمحمدی، رفع خطر مسیر حادثه خیز و تسهیل در عبور و مرور وسایط نقلیه می باشد.

ارمغان دو بانده شدن بلوار شهیدان دادمحمدی، رفع خطر مسیر حادثه خیز و تسهیل در عبور و مرور وسایط نقلیه می باشد.

کریم زاده شهردار تایباد از آغاز عملیات اجرایی جدول گذاری،زیرسازی و آسفالت لاین دوم بلوار شهیدان دادمحمدی حد فاصل میدان جهاد تا میدان پیر هرات از ابتدای سال جاری خبرداد و گفت: این پروژه به طول ۳/۵ کیلومتر و مساحت آسفالت ۳۵ هزار مترمربع  با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال در دست اجرا می باشد.

وی عنوان کرد: با توجه به بار ترافیکی زیاد ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین متردد در جاده کمربندی شهیدان دادمحمدی، سالانه شاهد خسارات جانی و مالی در این مسیر  بودیم، لذا دو بانده شدن مسیر باعث رفع مسیر حادثه خیز  و تسهیل در عبور و مرور ماشین آلات را به نحو چشمگیری کاهش خواهد داد و دسترسی ایمن به جاده دوغارون نیز فراهم می‌شود.

شهردار تایباد افزود:  عملیات خاکبرداری دو لاین کمربندی انجام گرفته و هم اکنون در حال جدول گذاری مسیر هستیم؛ این پروژه نیازمند اجرای ۳۵ هزار مترمربع زیرسازی با اعتبار۳۰ میلیارد ریال؛ ۵/۳ کیلومتر جدول گذاری مسیر با اعتبار۲۰ میلیارد ریال و ۳۵ هزار مترمربع آسفالت با اعتبار۱۲۰ میلیارد ریال می باشد.

روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code