خانه » تمامی مطالب » اخبار » کریم زاده شهردار تایباد از احداث پارک زیارتی شیخ مقصود خبر داد.
کریم زاده شهردار تایباد از احداث پارک زیارتی شیخ مقصود خبر داد.

کریم زاده شهردار تایباد از احداث پارک زیارتی شیخ مقصود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد، کریم زاده از پیشرفت ۶۰ درصدی احداث پارک محله ای شیخ مقصود با موضوع زیارت و نشاط خبر داد.
شهردار تایباد در معیت رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تایباد و اعضای شورای اسلامی شهر ضمن بازدید از محل پروژه درباره اهداف احداث پارک محله ای گفت: ارتقای سرانه فضای سبز و سطح نشاط و شادابی ساکنان در مناطق کمتر برخوردار، استفاده شهروندان از هوای پاک و فضای سبز پارک ها و توزیع عادلانه امکانات شهری از اهداف احداث پارک های محله ای  شیخ مقصود می باشد که زمینه فعالیت های اجتماعی و تفریحی را برای ساکنان محله فراهم می آورد.
به گفته دکتر کریم زاده احداث پارک های محله ای یکی از نیازهای مناطق شهری است که می تواند زمینه ساز تعاملات اجتماعی برای ارتقای فرهنگ شهروندی از این بستر باشد.
این پارک با مساحت ۲۵۰۰هزار متر مربع شامل فضاهایی از جمله نشیمن های تجمعی و خطی، وسایل ورزشی، کف سازی، زمین بازی کودکان، نور پردازی، فضاهای  تعاملاتی در حال اجرا می باشد.
هدف از طراحی این مجموعه زنده سازی فضاهای باز و سبز در منظرشهری متناسب با نیازهای افراد ساکن در منطقه است.
کریم زاده تصریح کرد: از لحاظ امکانات اجرایی، مانعی برای احداث فضای سبز و تفریحی نداریم و هر زمانی که ملکی در اختیار شهرداری قرار گیرد متناسب با نیازهای هر منطقه، فضای تفریحی و فضای سبز احداث می گردد تا شاهد رضایتمندی شهروندان در ارایه خدمات مدیریت شهری باشیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code