خانه » تمامی مطالب » اخبار » لایروبی کال مولانا به منظور ایمن نگه داشتن شهر تایباد از خطر سیل در حال اجرا می باشد.
لایروبی کال مولانا به منظور ایمن نگه داشتن شهر تایباد از خطر سیل در حال اجرا می باشد.

لایروبی کال مولانا به منظور ایمن نگه داشتن شهر تایباد از خطر سیل در حال اجرا می باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد، مهرداد کریم زاده شهردار تایباد گفت: طی چند سال اخیر سیل خطرات و خسارات بالایی در کشور داشته است و به همین منظور و ایمن نگه داشتن شهر تایباد از خطر سیل شهرداری پروژه های مختلفی اجرا کرده است.

وی افزود: لایروبی رودخانه‌ها و مسیل ها در کنار احداث کانال های زیرزمینی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که به هنگام بارش باران می‌تواند خطر جاری شدن سیلاب را کاهش دهد.در همین خصوص شهرداری تایباد درسال۱۴۰۱ توجه ویژه ای به احداث کانال های هدایت آب های سطحی داشته است تا در هنگام بارش نعمت خدادادی خطری مردم را تهدید نکند.

شهرداری تایباد در این دوره تلاش می کند زیرساخت ها آمادگی پذیرش حجم بالایی از آب باران را داشته باشد.زمستان سال گذشته با وجود بارش های زیاد و سیلابی شدن اغلب شهرها، خوشبختانه وضعیت در شهر تایباد عادی بود و خطر سیل و آبگرفتگی منازل مسکونی شهر تایباد مخصوصاً در منطقه خیام را تهدید نکرد. بدون شک این وضعیت در نتیجه لایروبی مسیل ها و احداث کانال های شهری اتفاق افتاد.

وی افزود: لایروبی به موقع و قبل از شروع بارش ها، از جمله اقدامات مهمی است که یک شهر را از خطرات بزرگ نجات می دهد. و برای جلوگیری و رفع تمامی مشکلات شهروندان نیز باید همکاری و همراهی لازم را داشته باشند و از ریختن زباله و ضایعات ساختمانی در معابر و جداول خودداری کنند تا در زمان بارندگی بدون مشکلات آبگرفتگی نظاره گر بارش رحمت الهی باشند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code