خانه » تمامی مطالب » اخبار » افتتاح نورپردازی ومرمت میدان محمد رسول الله(ص)
افتتاح نورپردازی ومرمت میدان محمد رسول الله(ص)

افتتاح نورپردازی ومرمت میدان محمد رسول الله(ص)

نورپردازی نقش موثری بر خاطره انگیزی میادین شهری دارد

دکتر کریم زاده شهردار تایباد اعلام کرد: نورپردازی و مرمت میدان محمد رسول الله(ص) با اعتبار۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طی مدت دو ماه به پایان رسید؛در این پروژه نورپردازی از سیستم هوشمند و به روز و نیز کنترل از راه دور استفاده شده است.وی افزود پروژه بعدی نورپردازی میدان انقلاب  خواهد بود.

شهردار تایباد خاطر نشان کرد:نورپردازی یکی از عناصر مهم و تأثیرگذار در طراحی فضای شهری ایده آل می باشدکه در کیفیت و جلوه بصری، خصوصاً سیمای شبانه شهر بسیار موثر است.

بر اساس پژوهش های صورت گرفته نور وسیله ای برای ایجاد فرم و فضا بوده؛همچنین رنگ نور بر مشاهده حجم و جرم موثر است؛نورپردازی میادین شهری نیز جز اصلی تشکیل دهنده نورپردازی فضاهای عمومی شهر می باشد که تاثیر بسزایی بر کل شهر دارد. میادین از جمله فضاهای شهری هستند که به شناخته شدن بیشتر توسط مخاطبین نیاز دارند،از این رو نورپردازی مناسب و برنامه ریزی شده ی میادین شهر تاثیر به سزایی در خاطره انگیزی آن ها دارد. با نورپردازی مناسب ضمن تأمین زیبایی فضای شهری، به ارتقاء هویت فضای شهری نیز کمک می شود. همچنین نورپردازی مناسب موجب افزایش امنیت محیط و جهت یابی آسان می گردد.

روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر تایباد

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار از روند مرمت و اجرای نورپردازی المان محمد رسول الله(ص)

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code