خانه » تمامی مطالب » اخبار » تجلیل از پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد به مناسبت ۷مهرماه روز جهانی آتش نشانی
تجلیل از پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد به مناسبت ۷مهرماه روز جهانی آتش نشانی

تجلیل از پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد به مناسبت ۷مهرماه روز جهانی آتش نشانی

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد، مراسم تجلیل از پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی  شهرداری تایباد به مناسبت فرار سیدن هفتم مهر ماه روز آتش نشان  با حضور فرماندارشهرستان تایباد مهندس دونده؛معاونین فرماندار،ائمه جمعه  ،فرماندهان نظامی و انتظامی،روحانیون،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین شهردار در محل آتش نشانی مرکزی برگزار گردید.

مهندس دونده فرماندار شهرستان تایباد ضمن تبریک این روز از خدمات و زحمات آتش نشانان عزیز قدردانی کرد و افزود: آتش نشانان، ایثارگران عرصه های خطیرِ خطر هستند که جان خود را به مخاطره می اندازند تا جان انسان ها را نجات دهند.

 

مهرداد کریم زاده شهردار تایباد با حضور در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، از پرسنل این سازمان‌ به مناسبت روز جهانی آتش‌نشانی تقدیر کرد. وی با اشاره به اقدامات و خدمات ارزنده این سازمان، آتش‌نشانان را سرمایه‌های اجتماعی شهرداری دانست و گفت: نگاه مردم به سازمان آتش نشانی، نگاهی رضایت‌مندانه، مثبت و سازنده است و سرعت عمل آنها زبانزد مردم است. وی افزود: با توجه به خدمات ارزنده این قشر پرتلاش، ضرورت دارد که در این مناسبت ها از خدمات پرسنل خدوم این حوزه تشکر کنیم.

کریم زاده با اشاره به رویکرد خوب سازمان آتش نشانی، تصریح کرد: ان شا الله بتوانید در بحران ها به سلامتی وارد عمل شوید و به خدمت رسانی بپردازید چرا که شما بزرگترین سرمایه‌های شهر هستید و باعث ایجاد امنیت و خاطر جمعی در شهروندان در زمان بروز حوادث هستید.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور مسئولین در این سازمان و توجه ویژه به این قشر پرتلاش گفت: روز جهانی آتش نشانی بهانه‌ای برای قدردانی از پرسنل آتش نشانی است که همیشه در صف مقدم امداد رسانی و خدمت به مردم هستند.

حسینی ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله این سازمان افزود: بالاترین سطح تعهد خدمتی را آتش‌نشانان دارند و با روحیه ایثار و فداکاری به انجام وظیفه می پردازند.

وی ادامه داد: آتش نشانی به عنوان یکی از مشاغل سخت و پرخطر است و آتشنشانان در هر حادثه با خطرات زیادی مواجه هستند لذا خدمات این قشر زحمتکش شایسته تقدیر و تحسین است.

سپس از زحمات کلیه پرسنل آتش نشانی با اهدای لوح و هدیه قدردانی شد.

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code