خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردارتایباد: هفته وحدت، موجبات همبستگی و تقویت وحدت و برادری را در جامعه اسلامی، بیش‌ازپیش تقویت می‌کند.
شهردارتایباد: هفته وحدت، موجبات همبستگی و تقویت وحدت و برادری را در جامعه اسلامی، بیش‌ازپیش تقویت می‌کند.

شهردارتایباد: هفته وحدت، موجبات همبستگی و تقویت وحدت و برادری را در جامعه اسلامی، بیش‌ازپیش تقویت می‌کند.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد، در حاشیه مراسم جشن میلاد حضرت خاتم الانبیاء در مسجد جامع احناف که بمناسبت هفته وحدت و میلاد رسول مکرم اسلام(ص) و فرزند خلفش حضرت امام جعفر صادق(ع) برگزار گردید، ضمن تبریک این ایام، گفت: هفته وحدت، موجبات همبستگی و تقویت وحدت و برادری را در جامعه اسلامی، بیش‌ازپیش تقویت می‌کند.

شهردار تایباد همچنین افزود: هفته وحدت فرصت مناسبی برای تقویت و اشاعه گفتمان وحدت در جامعه است و حل مشکلات امروز جهان اسلام با وحدت امکان‌پذیر است.

وی همچنین گفت: هفته وحدت از مناسبت های دلپذیر و پرمعنایی است که طی آن بر وحدت هر چه بیشتر مذاهب اسلامی تأکید می‌شود تا در دورانی که دشمنان اسلام واقعی مترصد کمترین فرصت، برای عملی نمودن نیات تفرقه افکنانه خویش می باشند، همگان یکدل و یکصدا  بر یگانگی  و اخوت اسلامی خویش تأکید مجدد نمایند و همانند سدی و الگویی زیبا، از همزیستی و همدلی ملتی سرفراز در چشم جهانیان باشند.

مهندس ایوب سیدالحسینی اظهارداشت: با کمال شعف و شادمانی میلاد مبارک پیامبر اخلاق و عطوفت و ایثار، حضرت ختمی مرتبت محمّد مصطفی«ص» و فرزندش حضرت امام جعفر صادق«ع» و فرارسیدن هفته وحدت را به عموم هموطنان، به ویژه مردم متدین و شریف دیار وحدت و همبستگی تایباد طیبات صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

شهردارتایباددر پایان این کلام عنوان داشت: امید است توفیق آن را داشته باشیم از الطاف بیکران این ایام مبارک که سراسر شادی ، سرور، امید و ایمان است به نحو شایسته ای بهره مند شده و بتوانیم در امر خطیر خدمت رسانی به مردم و ارتقاء بیش از پیش  شهرداری تایباد توفیق داشته باشیم واز محضر خداوند سبحان، تداوم و تحکیم هر چه بیشتر روابط برادرانه آحاد هموطنان گرامی اعم از برادران و خواهران شیعه و سنی تحت لوای پیامبر عظیم الشأن اسلام «ص» را مسئلت می نمایم.

با امتنان

ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد،

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code