خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردارتایباد از انجام ۱۵۰هزار مترمربع آسفالت خیابان ها و معابر شهر در سال جدید خبر داد.
شهردارتایباد از انجام ۱۵۰هزار مترمربع آسفالت خیابان ها و معابر شهر در سال جدید خبر داد.

شهردارتایباد از انجام ۱۵۰هزار مترمربع آسفالت خیابان ها و معابر شهر در سال جدید خبر داد.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، شهردارتایباد با بیان اینکه درگذشته قسمت عمده ای از خیابان ها و معابر تایباد آسفالت جدید یا روکش شده اند، از ادامه روند عملیات آسفالت و روکش آسفالت خیابان ها و معابر شهرتایباد خبر داد.

مهندس ایوب سیدالحسینی شهردارتایباد، بیان داشت؛ در سال آتی ۱۵۰هزار متر مربع آسفالت خیابانها و معابر سطح شهر در تقویم اجرائی شهرداری قرار دارد که با توجه به روکش آسفالت برخی دیگر از خیابانها و معابر، این رقم به بالاتر نیز افزایش خواهد یافت.

وی همچنین به آسفالت پارکها و فضاهای سبز شهری، مدارس و دیگر فضاهای اماکن اداری اشاره نمود و گفت: خوشبختانه با رایزنی‌های انجام شده توسط اعضای محترم شورای شهر و همچنین دکتر رحیمی نماینده محترم شهرستان، توانسته ایم در خصوص اخذ سهمیه قیر اقداماتی خوبی را بانجام رسانیم که در صورت نتیجه داشتن می تواند، این امر می تواند کمک مالی خوبی برای این مهم محسوب شود.

شهردار تایباد مراقبت از آسفالت و نگهداری از این متاع گرانقیمت که در راستای آسایش و رفاه مردم شهر مورد استفاده قرار میگیرد را وظیفه‌ی عمومی شهروندان فهیم تایباد برشمرد و افزود: مطمئنا با همراهی و همکاری مردم متدین و شریف تایباد برای دستیابی به شهری آرمانی کار سختی پیش رو نخواهیم داشت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code