خانه » تمامی مطالب » اخبار » نخستین جلسه هم اندیشی کمیته زیباسازی شهرداری تایباد برگزار شد.
نخستین جلسه هم اندیشی کمیته زیباسازی شهرداری تایباد برگزار شد.

نخستین جلسه هم اندیشی کمیته زیباسازی شهرداری تایباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد ؛ جلسه کمیته زیباسازی شهرداری در راستای ساماندهی سیما و منظر شهری با حضورشهردار تایباد، رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر تایباد ،معاونین خدمات شهری، شهرسازی ، رئیس اداره فضای سبز ؛مسئول روابط عمومی شهرداری در محل دفتر شهردار برگزار گردید.

مهندس کریم زاده شهردار تایباد گفت: زیباسازی منظر شهری به طور مستقیم و غیر مستقیم بر کیفیت زندگی شهروندان تاثیرگذار می‌باشد، لذا بررسی و اجرای طرح‌های بهسازی و زیبا سازی محیط شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان باید مد نظر شهرداری باشد.

وی افزود: در نوروز ۱۴۰۳ سعی شود علاوه بر توجه به المان های سنتی از المان های مفهومی و فرهنگی هم استفاده شود،تا علاوه بر زیبایی معرف فرهنگ شهر تایباد باشد،برنامه ریزی جهت تجهیز پارک های سطح شهر به امکانات تفریحی و ورزشی مورد نیاز یکی از مهمترین برنامه های شهرداری در شش ماهه دوم ۱۴۰۲ خواهد بود.

در این جلسه اعضای کمیته پیشنهادات  خود را مطرح نمودند.لازم به ذکر است هم اندیشی و برنامه ریزی در امر زیباسازی نظیر رنگ‌آمیزی، نورپردازی، مبلمان شهری، تبلیغات محیطی، نصب المان‌های شهری، ساماندهی بلوار‌ها و میادین، معماری شهری، رفع نازیبایی های شهری و ارائه برنامه‌های علمی برای ارتقای کیفیت خیابان ها از وظایف اصلی این کمیته می باشد.

 

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code