خانه » تمامی مطالب » اخبار » خرید و نوسازی ماشین آلات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد بعد از ۱۵ سال با اعتبار۵میلیارد و ۶۵۵میلیون ریال
خرید و نوسازی ماشین آلات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد بعد از ۱۵ سال با اعتبار۵میلیارد و ۶۵۵میلیون ریال

خرید و نوسازی ماشین آلات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد بعد از ۱۵ سال با اعتبار۵میلیارد و ۶۵۵میلیون ریال

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد؛ کریم‌زاده شهردار تایباد از افزوده شدن ۲ دستگاه خودروی آتش نشانی، یک دستگاه موتور چهار چرخ آتش نشانی و اقلام ضروری دیگر در سال۱۴۰۲ به تجهیزات آتش نشانی شهرداری تایباد خبر داد.
وی افزود: با عنایت به تأسیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در سال۱۴۰۱ روند توسعه و تجهیز این سازمان بصورت مستمر در دستور کار شهرداری تایباد قرار گرفته است، با توجه به فرسوده بودن ماشین آلات آتش نشانی که دارای عمر بالا هستند به گونه‌ای که آخرین ماشین عملیاتی خریداری شده متعلق به سال……. می‌باشد، لذا در سال۱۴۰۲ اقدام به خرید و تجهیز یکدستگاه خودروی هیوندا آتش نشانی با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال؛ تجهیز یکدستگاه ماشین ریچ با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال که سرعت مانور و توان عملیاتی قسمت ایمنی و آتش نشانی شهرداری افزایش یافت. از آنجاییکه برخی معابر سطح شهر دارای عرض کم بوده که امکان عبور ماشین آلات سنگین وجود ندارد، اقدام به خرید یکدستگاه موتور چهارچرخ عملیات با اعتبار ۴میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال نمودیم تا سرعت عملیات و ارائه خدمات به شهروندان افزایش یابد.
شهردار تایباد اعلام کرد در سال جاری نسبت به خرید سایر ملزومات مورد نیاز سازمان آتش نشانی از قبیل لباس حریق، ست تنفسی؛ چکمه و.. با اعتبار ۳میلیارد و ۱۹۰میلیون ریال اقدام نمودیم.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code