خانه » تمامی مطالب » اخبار » اقدامات شهرداری تایباد در هفته عفاف و حجاب
اقدامات شهرداری تایباد در هفته عفاف و حجاب

اقدامات شهرداری تایباد در هفته عفاف و حجاب

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد، دکتر کریم زاده شهردار تایباد در خصوص آخرین اقدامات انجام شده توسط شهرداری تایباد در زمینه عفاف و حجاب،اظهار کرد: گسترش فرهنگ عفاف در مراکز تحت پوشش، جلوگیری از تبلیغ کالاهای تجاری منافی عفت، ایجاد مراکز مشاوره محلی، درج آیات و روایات دینی مرتبط، گسترش اماکن عمومی برای ورزش بانوان، رعایت موازین شرعی در ساخت‌وساز مسکونی و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف از جمله وظایف شهرداری‌ها است.

یکی از اقداماتی که شهرداری  تایباد در راستای فعالیت‌های حوزه عفاف و حجاب رقم زد؛ در حیطه آموزشی عناوین برنامه ها در دستور کار شهرداری قرارگرفته که مخاطب بخشی از این برنامه‌ها کارکنان شهرداری و مخاطب برخی نیز شهروندان هستند. گروه سوم مخاطب در برنامه‌های آموزشی با محوریت حجاب و عفاف، جامعه بزرگ مرتبطان با مجموعه شهرداری ازجمله رانندگان وسایط حمل‌ونقل عمومی، پاکبان‌ها، باغبان‌ها و… است که در ارتباط مستقیم با شهروندان عزیز قرار داشته و می‌توانند نقش مهمی در این عرصه ایفا کنند.

ترویج فرهنگ حجاب و عفاف با نصب بنر، توزیع بروشور، ارائه مشاوره فرهنگی در فرهنگسرای مولانا، اکران بنرها و پوسترهای مرتبط با فرهنگ حجاب و عفاف درسطح شهر و اقداماتی ازاین‌دست موجب شده تا مخاطب ترویج این فرهنگ در شهرداری ظرفیتی بسیار بالایی باشد.

کریم زاده: بخشی از اقدامات شهرداری تایباد در حیطه ترویج زیست عفیفانه با نگاه به قوانین بالادست، به ایجاد زیرساخت‌های این موضوع مربوط است. ازجمله اقدامات اثرگذار در این زمینه، ساخت دو بوستان ویژه بانوان است که موجب شده تا فضای مناسب ورزش و تفریح بانوان به‌صورت اختصاصی ایجاد شود؛ ایجاد بستر ورزش بانوان در ساختمان مجتمع تجاری شهرداری  با رعایت موازین، از دیگر اقدامات در این خصوص است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code