خانه » تمامی مطالب » اخبار » فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش های اسلامی است
فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش های اسلامی است

فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش های اسلامی است

حماسه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خونین شهر قهرمان، پژواک پایداری و مقاومت ملت دلاور پروری است که در برابر ابرقدرت های جهانی سر تسلیم فرونیاورده و با وحدت و همبستگی، شجاعانه از تمامیت ارضی کشور دفاع نموده اند تا مبادا حتی یک وجب از این خاک پاک در چنگال اهریمنان و دژخیمان باقی بماند.
و به راستی که بنا به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(رحمه الله علیه)؛ ” فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش های اسلامی است”، چرا که بازگشت این قطعه پاک به دامن میهن، سرآغازی برای اثبات غرور ملی، اقتدار و توانمندی فکری انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه ها به جهانیان بود.
بدون تردید سالروز حماسه فخرآگین فتح خرمشهر، فرصتی ناب برای بازخوانی تاریخ سراسر افتخار سرزمینی است که مردمانش همواره در برابر دشمنان تا بُن دندان مسلح در میدان های علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، ایستاده اند و خوب می دانند؛ مبارزه مجدانه توأم با ایمان، در همه مراحل با پیروزی همراه است.

با تبریک و گرامیداشت این روز فرخنده به همه ملت سرفراز ایران اسلامی به ویژه خانواده های معزز شهدا، رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس، توفیق روزافزون همگان را در پاسداری از آموزه های این حماسه بزرگ از خداوند منان مسئلت داریم.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code