خانه » تمامی مطالب » اخبار » برگزاری دوره آموزشی نظام پیشنهادات ویژه مسئولین کارگزینی و اداری شهرداری های شمال شرق کشور
برگزاری دوره آموزشی نظام پیشنهادات ویژه مسئولین کارگزینی و اداری شهرداری های شمال شرق کشور

برگزاری دوره آموزشی نظام پیشنهادات ویژه مسئولین کارگزینی و اداری شهرداری های شمال شرق کشور

دوره آموزشی نظام پیشنهادات  ویژه مسئولین امور اداری و کارگزینی شهرداری‌های شرق خراسان رضوی در تایباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد، اولین دوره آموزشی نظام پیشنهادات ویژه مسئولین امور اداری و کارگزینی شهرداری‌های شرق خراسان رضوی به میزبانی شهرداری تایباد و در این شهر مرزی برگزار شد.

دکتر کریم زاده شهردار تایباد در ابتدای این دوره با عرض خیرمقدم و ابراز خرسندی از اجرای طرح نظام پیشنهادات در شهرداریها اظهار داشت: مدیریت مشارکتی از  ابزارهای مهم برای کسب موفقیت سازمان محسوب می شود که مطمئنا این مهم می تواند بعنوان بازوئی توانمند برای شهرداریها در ارائه خدمات بهتر به شهرندان موثر و مفید واقع گردد.

وی افزود: در نظام پیشنهادات، افراد یک ساختار سازمانی با ارائه داوطلبانه پیشنهادهای مؤثر خود در جهت اصلاح فرآیندها ، کاهش هزینه ها و قیمت تمام شده فعالیتها ، افزایش سرعت در انجام کار، تقویت روحیه کاری ، رضایت اعضاء، و ….  مشارکت می نمایند که این امر می تواند به افزایش بهره‌وری و تحول و توسعه و تعالی سازمان منجر شود.

دکتر کریم زاده در پایان از تمامی اعضای مجموعه شهرداری و نیز شهروندان شریف تایبادی در خواست نمود تا برای رشد و توسعه همه جانبه شهر تایباد، پیشنهادات و ایده های ارزنده خود را به شهرداری ارجاع نمایند…

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code