خانه » تمامی مطالب » اخبار » محمد خدادادی: اساس تشکیل شوراهای اسلامی، محقق ساختن مطالبات بحق مردم است.
محمد خدادادی: اساس تشکیل شوراهای اسلامی، محقق ساختن مطالبات بحق مردم است.

محمد خدادادی: اساس تشکیل شوراهای اسلامی، محقق ساختن مطالبات بحق مردم است.

 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد، در ادامه دیدارهای مردمی مسئولین شهرستان در مساجد محلات شهر، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرتایباد به همراه فرماندار، فرمانده ناحیه انتظامی، جانشین فرمانده نیروی مقاومت سپاه و تنی چند از مسئولین دستگاه‌های خدماتی و اجرایی شهرستان با حضور در مسجد امام حسن(ع) واقع در قدیمی‌ترین منطقه شهر، از نزدیک پاسخگوی برخی از مسائل و مشکلات اهالی مغول آباد(مخولاباد) شدند.

در این دیدار مهندس دونده فرماندار شهرستان با ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان، دیدار چهره به چهره مردم با خادمین خود در ادارات را  مرهمی بر برخی مشکلات مردم برشمرد و ضمن قدردانی از شهردار و اعضای شورای شهر در ارائه و اجرای این طرح، خواستار بیشتر شدن این ملاقاتها با خروجی مثبت شد.

محمد خدادای ریاست شورای شهر تایباد نیز با بیان اینکه اساس تشکیل شوراهای اسلامی، محقق ساختن مطالبات بحق شهروندان است، اظهار داشت: بحمدالله امروز بزعم تمامی کمبود و کاستی ها، اقدامات ارزنده‌ای در پیشرفت و توسعه شهر مرزی تایباد در حوزه های مختلف صورت پذیرفته است.

وی با قدردانی از شهردار و مجموعه شهرداری تایباد، ارائه مطلوب خدمات شهری، توسعه عمران و بهسازی سیمای شهری را از اقداماتی شایسته‌ای برشمرد که موجبات رضایت‌مندی اهالی شریف تایباد را بهمراه داشته است.

محمد خدادادی به تکمیل امکانات و تجهیزات مورد نیاز در شهرداری و دیگر ادارات خدماتی و اجرایی شهرستان اشاره نمود و گفت: خوشبختانه با رایزنی ها و پیگیری‌های مستمر در مرکز استان و پایتخت، امروز تایباد بطور ویژه و خاص مورد توجه و عنایت مسئولین قرار گرفته است.

دکتر مهرداد کریم زاده شهردار تایباد هم در جمع اهالی منطقه‌ی مغول آباد (مخولاباد) با تشکر از همراهی شهروندان فهیم تایبادی با خادمین خود در مجموعه شهرداری، اظهار داشت: تمامی شهروندان شریف و عزیز تایبادی می توانند در تمامی ایام هفته با مراجعه به شهرداری و بیان مشکلات یا دیگر مسائلی که در حوزه وظایف شهرداری می باشد، خواست‌های بحق خود را طلب نمایند.

شهردار تایباد از بهسازی و زیباسازی اطراف آرامگاه مولانازین الدین ابوبکر تایبادی در کنار احداث مجموعه‌های خدماتی، تفریحی و تجاری از جمله احداث بازارچه صنایع دستی در مقابل این اثر باستانی مذهبی خبر داد و با بیان گزیده ای از فعالیتهای شهرداری از جمله آسفالت معابر، اجرای طرح هوشمندسازی صدور پروانه و مجوزهای ساخت و ساز و … از همکاری صادقانه اعضای شورای اسلامی شهر تایباد در اجرای فعالیتها و برنامه های شهرداری تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه این دیدار، برخی از شهروندان از نزدیک با مسئولین حاضر در جلسه به گفتگو  و بیان مشکلات خود پرداختند.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code