خانه » تمامی مطالب » اخبار » پیام شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر به مناسبت روز جهانی معلولان
پیام شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر به مناسبت روز جهانی معلولان

پیام شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر به مناسبت روز جهانی معلولان

معلولیت، انعکاس نور و قدرت خداوند است در مخلوقی به ظاهر ناتوان، ولی با قابلیتی بی‌نهایت.
روزجهانی معلولان، روز تکریم توانایی افرادی است که با وجود معلولیت، هر روز بر توانمندی خود می‌افزایند و هنرمندانه در عرصه‌های مختلف حضور یافته و موفقیت‌های پی‌درپی کسب می‌کنند.

هدف از تعیین روز جهانی معلولان، ارتقا، رشد و افزایش آگاهی عمومی دربارۀ معلولیت‌های مختلف است؛ چراکه باید شرایط مطلوب در تمام جنبه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و فضاهای شهری برای افراد دارای معلولیت فراهم آید.

حل مشکلات افراد دارای معلولیت و حضور پُررنگ آن‌ها درجامعه و دسترسی کامل به خدمات مورد نیاز، از مهمترین اولویت‏‌های مدیریت شهری است؛ به همین منظور، در این دوره از مدیریت شهری، پروژه‌های شهری با توجه به رفع نیازهای این قشر از جامعه برنامه‌ریزی شد تا افراد دارای معلولیت نیز همچون سایر شهروندان، از اماکن عمومی شهر بهره‌مند شوند و از امکانات، تجهیزات و تسهیلات شهری استفاده کنند.

مجموعه شهرداری وشورای اسلامی شهر تایباد سوم دسامبر، برابر با ۱۲ آذر، «روز جهانی معلولان» را به تمام افراد دارای معلولیت و خانوادۀ محترم آن‌ها شادباش می‌گویم و امیدوارم در سایه تحقق عدالت اجتماعی و مشارکت جمعی با شادابی و نشاط زندگی کنند.

روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code