خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد: بدون شک پرستاران، مظهر فداکاری و صبوری و دریای مهر و ایثاراند…

شهردار تایباد: بدون شک پرستاران، مظهر فداکاری و صبوری و دریای مهر و ایثاراند…

 

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، در خجسته روز میلاد فرخنده حضرت زینب کبری(س) که مزین بنام روز پرستار گردیده است، مهندس کریم زاده شهردار تایباد در پیامی ضمن تبریک این روز از پرستاران به عنوان مظهر فداکاری و صبوری یاد کرد.

متن پیام دکتر کریم زاده بدین شرح است…

نامگذاری سال روز ولادت با سعادت اسوه صبر و پایداری حضرت زینب (س)، به نام «روز پرستار» بیانگر جایگاه این حرفه مقدس و ارزشمند و فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به خدمات، ایثار و مجاهدت های پرستاران است.

پرستاری، به عنوان حرفه ای انسان دوستانه، همواره با عطوفت و صبوری عجین بوده و براین اساس، تلاش پرستاران در مراقبت از بیماران و کمک به تسکین آلام و بهبودی مجدد آنان که رضایت پروردگار را به دنبال دارد، از ارزشی والا برخوردار است.

بدون شک پرستاران، مظهر فداکاری و صبوری و دریای مهر و ایثاراند که فرشته گون، برای التیام آلام بیماران و تسکین دردهای دردمندان از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

اینجانب با گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت زینب(س)، فرا رسیدن روز پرستار را به یکایک جامعه خدوم و نجیب پرستاری تایبادِ طیبات صمیمانه تبریک عرض نموده و صحت و سلامتی این سپیدپوشان فداکار را از درگاه خدای سبحان مسئلت می نمایم.

ومن الله التوفیق

مهرداد کریم زاد ه

شهردار تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code