خانه » تمامی مطالب » اخبار » دیدارمدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با شهردار و اعضای شورای شهر تایباد
دیدارمدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با شهردار و اعضای شورای شهر تایباد

دیدارمدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با شهردار و اعضای شورای شهر تایباد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد،روز دوشنبه مهندس تازیکی با حضور در دفتر شهردار پیرامون استفاده از امکانات و پتانسیل های شهرداری در جهت توسعه زیرساخت های بازارچه مرزی دوغارون و سرمایه گذاری در گمرک دوغارون گفتگو نمودند.
شهردار تایباد گفت: با توجه به واگذاری مدیریت، ساماندهی، سرمایه گذاری و خدمات دهی در بازارچه مرزی دوغارون به سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان رضوی بر اساس مصوبه شورای ساماندهی تفاهم نامه مبادلات مرزی بین این نهاد با شهرداری تایباد منعقد شد.
مهندس تازیکی اعلام کرد: سعی داریم از ظرفیت ها، ابزار و امکانات شهرداری تایباد به عنوان حوزه مدیریت شهری این منطقه در جهت ایجاد زیرساخت ها و اجرای مناسب برنامه ها و تحقق اهداف اقتصادی سازمان همیاری در مرز به ویژه مشارکت در حوزه های گوناگون بازارچه مرزی دوغارون استفاده نماییم.
محمد خدادادی رئیس شورای اسلامی شهر نیز ضمن ابراز خرسندی از عقد تفاهم نامه فی مابین شهرداری و سازمان همیاری افزود:سرمایه گذاری در گمرک دوغارون موجب ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری و ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان خواهد شد، همکاریها در حوزه امور سرمایه گذاری، عمرانی، ساماندهی و تامین خدمات رفاهی و مسافرتی و … در سایت مرزی دوغارون خواهد بود.

روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code