خانه » تمامی مطالب » اخبار » دکترمهرداد کریم زاده: کلیه اقدامات ترافیکی شهرداری، بر اساس مصوبات شورای ترافیک شهرستان است.
دکترمهرداد کریم زاده: کلیه اقدامات ترافیکی شهرداری، بر اساس مصوبات شورای ترافیک شهرستان است.

دکترمهرداد کریم زاده: کلیه اقدامات ترافیکی شهرداری، بر اساس مصوبات شورای ترافیک شهرستان است.

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، دکترمهرداد کریم زاده شهردار تایباد اقدامات و فعالیتهای شهرداری تایباد در حوزه ترافیکی را مبتنی بر تصمیمات و مصوبات شورای ترافیک شهرستان برشمرد و بیان داشت: کلیه فعالیتهای شهردرای در حوزه ترافیکی بعد از تصویب در شورای ترافیک شهرستان به انجام می رسد.

شهردارتایباد، نصب علائم ترافیکی اعم از اخطار و هشداری، راهنمائی، اخباری و … و نیز خط کشی ها عابر پیاده، احداث سرعت گیر و غیره در خیابانها، کوچه ها و معابر سطح شهر را منوط به تصمیم شورای ترافیک شهرستان دانست و افزود: نتیجه این اقدامات روان سازی ترافیک و کاهش خطرات و حوادث ناگوار ناشی از تصادفات در سطح شهر را به دنبال داردو این امور مطابق با استانداردهای پلیس راهنمایی و رانندگی بوده و می باشد.

مهرداد کریم زاده اجرای اصلاح هندسی تقاطع چهارراه مزار شهدا،خ امام رضا(ع) و بلوار سردار شهید سلیمانی را نیز از جمله اقداماتی برشمرد که در زمره مصوبات شورای ترافیک بوده و افزود: با توجه به افزایش خودوروهای سطح شهر و روان سازی ترافیک خیابانها و بلوارها، باید هر چند سال نسبت به اصلاح ترافیکی برخی مکان ها اقداماتی صورت پذیرد.

وی  همچنین به درخواست برخی شهروندان جهت احداث سرعت گیر در برخی نقاط سطح شهر اشاره نمود و تصریح نمود: احداث و یا برداشتن سرعت گیرها نیز جزء اختیارات شورای ترافیک می باشد و  همشهریان عزیزی که درخواستی در این زمینه دارند باید موضوع را طی نامه ای به شهرداری مرقوم تا شهرداری بعد از ارائه به شورای ترافیک و طرح آن در این شورا، بر اساس تصمیمات اخذ شده اقدام نماید.

کریم زاده شهردار تایباد با بیان اینکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای ایمنی و آسایش شهروندان  و راکبین وسائط نقلیه در نظر گرفته شده است، گفت: شهرداری به عنوان مجری تصمیمات شورای ترافیک تنها صاحب یک رای در این شورا می باشد ولی همواره سعی بر این بوده با توجه به شناخت وافی و کافی شهرداری از وضعیت جغرافیایی و اجتماعی شهر، تصمیماتی در این شورا اخذ شود که علاوه بر کاهش حوادث ترافیکی و روان سازی بار ترافیکی، تسریع و تسهیل در رانندگی هم لحاظ گردد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code