خانه » تمامی مطالب » اخبار » ارتباطات، گستره‌ی بزرگ گیتی را به دهکده ای کوچک مبدل ساخته است.
ارتباطات، گستره‌ی بزرگ گیتی را به دهکده ای کوچک مبدل ساخته است.

ارتباطات، گستره‌ی بزرگ گیتی را به دهکده ای کوچک مبدل ساخته است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد، دکتر مهرداد کریم زاده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرتایباد در پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات را به فعالین این عرصه تبریک گفته و اذعان داشتند که ارتباطات، گستره‌ی بزرگ گیتی را به دهکده ای کوچک مبدل ساخته است.

متن این پیام  بدین شرح است…

روابط عمومی در عصر کنونی، نهادی است برآمده از دل نیاز های جدید جامعه، ارکان کلیدی در مسیر مطلوبیت و کارآمدی سازمان و ابزاری مفید برای برقراری و تسهیل ارتباطات و تعاملات دوسویه شناخته می شود. مجموعه ای مهم و تأثیرگذار در سازمان ها و نهادهای ارائه دهنده خدمت به مردم که پدیده جهانی شدن ارتباطات و اطلاعات در هزاره سوم، شیوه ها و کارکردهای آن را به شدت تحت تأثیر قرار داده و لزوم کنار گذاشتن روش های سنتی در روابط عمومی از طریق جایگزین کردن نگاه های علمی و تخصصی تر به این حرفه و نیز بهره گیری صحیح و مؤثرتر از شیوه ها و ابزارهای نوین اطلاع رسانی برای پاسخگویی و اقناع مناسب مخاطبین و ایفای شایسته وظایف و رسالت های کاری مورد انتظار از این حوزه را به نیازی مبرم و ضرورتی اجتناب ناپذیر تبدیل کرده است.

نام گذاری ۲۷ اردیبهشت به نام “روز ارتباطات و روابط عمومی” فرصت ارزنده ای برای قدردانی شایسته از زحمات فعالان و زحمت کشان این عرصه و ایجاد یک فضای همگرایی عمومی در مسیر تغییر نگرش ها، باورها و ذهنیت ها نسبت به جایگاه و منزلت این حرفه همچنین ایجاد انگیزه و تحرک بیشتر در بین مدیران، دست اندرکاران و مدیران روابط عمومی در راه کمک به رشد و بالندگی و پویایی بیش از پیش این نهاد مدنی می باشد.

ضمن تبریک این روز به همه فعالان و تلاشگران عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی، به ویژه مدیران و کارشناسان شاغل در روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان و شهر تایباد، توفیقات روزافزون همگی این عزیزان را از درگاه ایزد منان مسألت داریم.

ومن الله التوفیق

شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code