خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردارتایباد: متاسفانه قسمت عمده ای از وقت و هزینه کرد روزانه شهرداری، صرف جبران خسارات وارده از سوی برخی افراد به اموال عمومی می گردد.
شهردارتایباد: متاسفانه قسمت عمده ای از وقت و هزینه کرد روزانه شهرداری،  صرف جبران خسارات وارده از سوی برخی افراد به اموال عمومی می گردد.

شهردارتایباد: متاسفانه قسمت عمده ای از وقت و هزینه کرد روزانه شهرداری، صرف جبران خسارات وارده از سوی برخی افراد به اموال عمومی می گردد.

 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد،دکتر مهرداد کریم زاده شهردار تایباد با بیان اینکه نگهداری و حفظ و حراست از اموال و اماکن عمومی که از محل بیت المال تامین می گردد، تکلیف شرعی برای شهروندان محسوب می شود، با ابراز تاسف اظهار داشت: متاسفانه قسمت عمده ای از وقت و هزینه کرد روزانه شهرداری،  صرف جبران خسارات وارده از سوی برخی افراد به اموال عمومی می گردد.

وی به سرقت کابل های برق، لامپها، پایه های چراغ برق، قطعات فلزی برخی وسایل بازی و نیمکتها، لوله‌های پلاستیکی سیستم آبرسانی، و … بصورت مستمر توسط برخی افراد اشاره نمود و گفت: بزعم تشدید حفاظت و حراست از این اموال، متاسفانه روزانه شاهد تخریب و سرقت های بیشماری از اموال بیت االمال هستیم که این به معضلی بزرگ برای شهرداری تبدیل شده است.

شهردار تایباد از همشهریان عزیز تایبادی به عنوان بازوئی توانمند در حفظ و صیانت از اموال اماکن عمومی و بیت المال یاد کردو افزود: از  اهالی شریف تایباد به عنوان صاحبان اصلی این دیار  استدعا داریم در  صورت مشاهده تخریب یا سرقت اموال عمومی توسط برخی افراد، با فعل ارزنده امر به معروف و نهی از منکر، از این عمل ناپسند جلوگیری نموده و همچون همیشه برای شهری ایمن و بانشاط همپای خادمین خود در شهرداری باشند.

مهندس علی تقی زاده معاونت خدمات شهری شهرداری تایباد نیز با بیان اینکه حفظ اموال عمومی و صیانت از بیت المال و آنچه از بیت المال محل خریداری گردیده از عوارضات پرداختی شهروندان تهیه و جهت رفاه عموم در نقاط مختلف شهر تعبیه می شود، یک تکلیف و فراتر از وظیفه می باشد، اظهار داشت: طبق قانون و مقررات، سرقت و هرگونه تخریب اموال عمومی جرم محسوب می‌شود و بدون تردید با متخلفان برابر قانون از طریق مراجع قضائی برخورد خواهد شد.

وی صرف هزینه جهت بهسازی و جایگزینی وسایل و یا ترمیم بنائی اماکن عمومی که گاها توسط برخی از مردم به علل غیرمنطقی تخریب می گردد را ظلم به شهر و شهروندان و از بین رفتن دارائی های مردم در شهرداری دانست و بیان داشت: هزینه ای که برای این امر انجام می شود می تواند صرف توسعه آبادانی و پیشرفت آبادانی و زیباسازی مبلمان شهری گردد.

معاونت خدمات شهری شهرداری تایباد،  ساختن شهری بانشاط، ایمن و سرزنده را مستلزم همراهی و همکاری تمامی شهروندان با شهرداری و دیگر دستگاه های خدماتی در شهر برشمرد و افزود: اگر همه مردم در قبال اموال و اماکن عمومی احساس مسئولیت نموده و در حفظ و نگهداری از آنها اهتمام ورزند، مطمئنا دست یابی به شهری آرمانی سرعت بیشتری بخود می گیرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code