خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهرداد کریم زاده: روزانه بیش از ۵۰ تماس از طرف شهروندان، برای بررسی و پیگیری امورشهری، با شهرداری برقرار می شود.
مهرداد کریم زاده: روزانه بیش از ۵۰ تماس از طرف شهروندان، برای بررسی و پیگیری امورشهری، با شهرداری برقرار می شود.

مهرداد کریم زاده: روزانه بیش از ۵۰ تماس از طرف شهروندان، برای بررسی و پیگیری امورشهری، با شهرداری برقرار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد، مهرداد کریم زاده شهردار تایباد با بیان اینکه روزانه بین ۴۵تا ۵۰تماس با سامانه ۱۳۷ از طریق شهروندان انجام می گیرد، از پیگیری و رسیدگی عاجل به این تماس های توسط های واحدهای مربوطه خبر داد.

شهردار تایباد ساخت و ساز غیرمجاز، ایجاد سدمعبر درمعابر و مزاحمت در تردد شهروندان، نگهداری حیوانات در سکونت گاه های شهری، و … را از جمله علل مهم این تماس های بوسیله شهروندان برشمرد وافزود: با توجه به آمادگی معاونت خدمات شهری، اداره عمران و دیگر واحدهای شهرداری در ارائه خدمات شبانه روزی به شهروندان، به محض تماس همشهریان عزیز باسامانه ۱۳۷، واحد اجرائیات به محل اعزام و پس از بررسی و اعلام گزارش، مشکلات و موضوعات طرح شده، توسط اداره یا واحد مربوط به موضوع جهت رفع مشکل وارد عمل می گردد.

 

 

کریم زاده با این درخواست از شهروندان گرامی که می‌توانند خواسته‌ها و مطالبات خود در حوزه مسائل شهری را از طریق سامانه ۱۳۷ با ما در میان بگذارند تا عوامل واحد فوریت‌های شهری در اسرع وقت به این درخواست‌ها رسیدگی کنند، گفت: با توجه به اینکه شهرداری دستگاهی مردم نهاد و برخواسته از بطن مردم است، بدون همراهی و همکاری مردم، امکان رسیدگی کامل به تمامی مسائل و مشکلات شهر میسر نیست و از همشهریان عزیز تقاضامندم همچون گذشته خادمین خود در شهرداری را برای اداره خانه دوم خود همراهی نمایند.

شایان ذکر است جدا از شماره سه رقمی رایگان ۱۳۷ ـ شماره تماس های ۵۴۵۲۲۲۶۵ ـ ۵۴۵۲۲۲۶۶ سامانه پیامکی  ۳۰۰۰۲۲۶۵ ـ و خط و اتساب ۰۹۱۵۴۱۲۹۷۰۷ ـ  پایگاه اطلاع رسانی: http://www.sh-taybad.ir/ ـ نیز در تمامی شبانه روز آماده پاسخوگی به شهروندان شریف و متدین تایباد می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code