خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد برنامه ها و فعالیتهای آتی کمیته عمران و شهرسازی را در اولین جلسه این کمیته در سال ۱۴۰۱ تشریح نمود.
شهردار تایباد  برنامه ها و  فعالیتهای آتی کمیته عمران و شهرسازی را در اولین جلسه این کمیته در سال ۱۴۰۱ تشریح نمود.

شهردار تایباد برنامه ها و فعالیتهای آتی کمیته عمران و شهرسازی را در اولین جلسه این کمیته در سال ۱۴۰۱ تشریح نمود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد، دکتر مهرداد کریم زاده در اولین جلسه کمیته عمران و شهرسازی و حمل و نقل شهرداری برنامه های آتی این کمیته را در ابتدای سال ۱۴۰۱ مشخص نمود.

شهردار تایباد دراین جلسه با بیان اینکه طرح بازنگری طرح تفضیلی و الکترونیکی نمودن پرونده های ساختمانی مهمترین اولویت در واحد شهرسازی است ، افزود: تعیین و تکلیف و افزایش محدوده شهر و تصویب آن در کمیسیون ماده ۵ استان، بررسی و تهیه طرح های مختلف نما و منظر شهری و نحوه اجرا و ایجاد  پلیس ساختمان  را از مهمترین فعالیتها و برنامه های واحد شهرسازی بر شمرد.

دکتر کریم زاده همچنین در خصوص واحد عمران به عنوان متولی امور ساخت و ساز و آبادانی شهر عنوان داشت: آسفالت، مرمت و روکش آسفالت معابر سطح شهر، باید همواره به‌عنوان درخواست مهم شهروندان از شهرداری در اولویت کاری این واحد قرار داشته باشد.

وی افزود تکمیل مجتمع تجاری اداری، اخذ مجوز کارخانه آسفالت و کارگاه تولیدات بتنی،  احداث پارک در حاشیه بلوار شهید سلیمانی و جدول گذاری و آسفالت انتهای خیابان منتظری از دیگر برنامه های معاونت عمران در ابتدای سال جدید می باشد.

شهردار تایباد همچنین با تاکید بر ساماندهی وانت بارها و خودروهای سواری مسیر مرز دوغارون و تایباد افزود: تعیین تعرفه های جدید با توجه به وضعیت معیشت رانندگان و مسافرین، تکمیل کادر ناوگان تاکسی های بی سیم  با بهره مندی از نرم افزار،همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی و نظارت بر ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری از جمله فعالیتها و برنامه های سازمان حمل و نقل در اوایل سال جاری می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code