خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد موفقیت همه مسلیمن جهان در بهره گیری مناسب از فرصت عظیم و معنوی ماه مبارک رمضان را از خداوند سبحان مسئلت نمود.
شهردار تایباد موفقیت همه مسلیمن جهان در بهره گیری مناسب از فرصت عظیم و معنوی ماه مبارک رمضان را از خداوند سبحان مسئلت نمود.

شهردار تایباد موفقیت همه مسلیمن جهان در بهره گیری مناسب از فرصت عظیم و معنوی ماه مبارک رمضان را از خداوند سبحان مسئلت نمود.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد همزمان با شروع ماه مبارک رمضان،  دکتر مهرداد کریمزاده شهردار تایباد در پیامی  فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به مسلیمن جهان تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم”

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا کُتِبَ عَلَیْکُمُ الصِّیامُ کَما کُتِبَ عَلَی الَّذینَ مِنْ قَبْلِکُمْ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ

اى کسانى که ایمان آورده اید، روزه بر شما مقرّر شده است، همان گونه که بر امّت هایى که پیش از شما بودند مقرّر شده بود، باشد که بر تمایلات خویش فایق آیید و تقوا پیشه کنید. (سوره بقره آیه ۱۸۳)

 

ماه مبارک رمضان، ماه شناخت و معرفت، ماه توبه و مغفرت، ماه عبادت و بندگی خالصانه به درگاه خالق بی همتا، ماه خدا، ماه قرآن، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه شکستن بت‌های نفس و سجده‌ی عشق بر درگاه معبود یکتا و نامتناهی و ماه آگاهی بیشتر از حقایق هستی است و این هدف در سایه تلاوت قرآن و تدبر در آن به دست می‌آید.

رمضان، ماه عبادت‌، ماه نیایش‌ و ماه بندگی‌‌های خالصانه فرا رسید و خداوند متعال فرصت حضور در بهترین ماهش را بر ما ارزانی داشت تا با بهره‌گیری از تعالیم جانبخش الهی و تأسی از سیره پیامبر اکرم‌‌‌(ص) و دیگر بزرگان دین مبین اسلام، بتوانیم غبار تن را در زلال چشمه‌های پر برکت این ماه صیقل دهیم و از لابه­ لای لحظه‌های ناب دعا و نمازهایمان لذت مهمانی پروردگار را درک ‌نمائیم.

رمضان ماهی است که تمام زمینه های معنوی به منظور گرایش به ارزش های متعالی، برای اقشار مختلف جامعه فراهم است. نهایت لطف خداوند در این ماه شامل انسانها می شود، لطف همین بس که خداوند متعال در ماه رمضان یک شب را به آدمی داده که برتر از هزار ماه است، در شب قدر درهای آسمان بیش از هر زمان بر روی انسانها باز است.
اینجانب ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت حلول ماه خلوص و بندگی، رمضان المبارک، بر خود لازم می دانم که فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به تمامی اهالی شریف و متدین دیار تایباد تبریک عرض کرده و موفقیت همگان را در بهره گیری مناسب از فرصت عظیم و معنوی ماه مبارک رمضان از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمایم.

 

                                                      با امتنان

                                                       مهرداد کریم زاده

شهردار تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code