خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردارتایباد و اعضای شورای شهر در بازدید میدانی از پارک بانوان در برخورداری برابر زنان و مردان شهر از امکانات عمومی تاکید نمودند.
شهردارتایباد و اعضای شورای شهر در بازدید میدانی از پارک بانوان در برخورداری برابر زنان و مردان شهر از امکانات عمومی تاکید نمودند.

شهردارتایباد و اعضای شورای شهر در بازدید میدانی از پارک بانوان در برخورداری برابر زنان و مردان شهر از امکانات عمومی تاکید نمودند.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری شهر تایباد اعضای شورای اسلامی شهر تایباد به همراه دکتر کریم زاده شهردار تایباد با حضور در پارک بانوان از امکانات و وضعیت این محل بازدید نمودند.

مهرداد کریم زاده شهردار تایباد در این بازدید میدانی با اشاره به بهسازی و زیباسازی اخیر پارک بانوان مادر، اظهار داشت: بحمدالله در دو نقطه مهم شهر، بانوان دارای دو پارک اختصاصی بخود می باشند که پارک بانوان مادر واقع در حاشیه پارک بزرگ ملت و نیز پارک بانوان ولایت، واقع در محله برق مزار در حال حاضر  از امکانات و تجهیزات مناسبی برخوردار می باشند.

وی همچنین با تاکید بر افزایش تجهیزات و بهینه سازی بهتر این دو پارک افزود: خوشبختانه در نظر است با توجه به استقبال بانوان گرامی شهر، نسبت به فعالیتها و برنامه های فرهنگی و هنری و نیز ترویج و اشاعه سنتهای قدیم شهر در این دو محل اقدامات ارزنده ای تحقق یابد که مطمئنا مورد رضایت بانوان شهر قرار خواهد گرفت.

محمدخدادادی رئیس شورای اسلامی شهر تایباد نیز با تقدیر از عملکرد شهرداری در راستای فعالیتهای عمرانی و ارائه خدمات یومیه شهری، رضایت مندی شهروندان تایبادی از شهرداری را ماحصل عملکرد موفق مجموعه شهرداری و مدیریت دکتر کریم زاده شهردار تایباد برشمرد و افزود: خوشبختانه اتفاقات ارزنده چند ماهه اخیر در سطح شهر تایباد نشانگر موفقیت مجموعه شهرداری در ارائه خدمات می باشد که ادامه این روند را آرزومندیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تایباد با تاکید بر برخورداری برابری زنان و مردان شهر از امکانات عمومی شهر بیان داشت: حضور موثر بانوان در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و … نشانگر توانمندی این عزیزان در عرصه های مختلف است، لذا هیچگاه نمی توان در ارائه خدمت رسانی بین بانوان و آقایان تبعیض لحاظ نمود و چه بسا که در برخی عرصه ها بانوان بسیار فراتر از مردان عمل نموده و باعث سربلندی و عزت جامعه خود شده اند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code