خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهرداد کریم زاده از آمادگی کامل مجموعه شهرداری تایباد جهت استقبال از نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.
مهرداد کریم زاده از آمادگی کامل مجموعه شهرداری تایباد جهت استقبال از نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

مهرداد کریم زاده از آمادگی کامل مجموعه شهرداری تایباد جهت استقبال از نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، در آستانه فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱ و آغاز بهار طبیعت، مجموعه واحدهای شهرداری ضمن توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی کرونایی، شهر را جهت استقبال از فصل زیبای خداوند آماده می سازند.

 

 

مهرداد کریم زاده شهردار تایباد  ضمن اشاره به فعالیتهای یومیه معاونت خدمات شهری، شهرداری تایباد، اظهار داشت: فعالیتهایی که در آستانه بهار در معاونت خدمات شهری  بانجام می‌رسد، برنامه های خاص خود را دارد که بهسازی و زیبا سازی مبلمان و چشم انداز شهر، در اولویت کاری قرار دارند.

 

شهردار تایباد رنگ آمیزی وسایل و اقلام پارکی ، المان ها و تندیس ها، پایه های روشنائی، جداول و بلوکه‌ها و نیمکت های پارک و …. را از جمله فعالیتهای معاونت خدمات شهری در آستانه نوروز یاد کرد و افزود: تعویض و تعمیر و  رسیدگی بهبود وضعیت وسایل بازی و ورزشی، نورپردازی و روشنایی، آب‌نماها و آبخوریها، سطل‌های زباله، سرویس بهداشتی عمومی و نمازخانه‌های اماکن عمومی از قبیل فضاهای سبز و پارکها و … و در کل  زیبا سازی جلوه های بصری شهر  را از دیگر فعالیتهای این معاونت در فصل بهار برشمرد.

مهرداد کریم زاده برنامه های واحد فضای سبز شهرداری  در استقبال از فصل بهار را تکمیل مخازن گل و گیاه شهرداری برای کاشت گلها و گیاهان فصلی بالاخص در بهار، عملیات هرس درختان، تسطیح فضاهای سبز، نظافت و برچیدن گل‌های به جا مانده از پاییز همراه با بیل کاری برای کاشت گلهای جدید عنوان داشت و افزود: با توجه به اینکه شهرستان تایباد در منطقه ای آب و هوائی خشک و بیابانی قرار دارد، همواره سعی بر این شده تا از گیاهان و گلهایی استفاده شود که نیاز کمتری به آب داشته و در برابر آب و هوای منطقه هم مقاومت بیشتری داشته باشند.

وی به رتبه اول تایباد در سرانه فضای سبز کشوری نیز اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه با همراهی و همکاری مسئولین شهرستان و  اعضای محترم شورای شهر، امسال علاوه بر حفظ فضاهای سبز موجود، اقدام به گسترش این فضاها در برنامه کاری شهرداری قرار گرفته است .

شهردار تایباد با بیان اینکه شهرداری در صدد اخذ زمین ۲۵ هکتاری انتهای بلوار بهشتی(روبروی پارک طبیعت) جهت فضای سبز می باشد، اظهار داشت، مقدمات این امر انجام شده و امیدواریم با مساعدت مسئولین امر در آینده ای نچندان دور بتوانیم این محل را به فضای سبز شهری اضافه نماییم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code