خانه » تمامی مطالب » اخبار » دکتر کریم زاده از تخفیف۳۰درصدی خدمات شهرداری در ایام الله دهه فجر حبر داد.
دکتر کریم زاده از تخفیف۳۰درصدی خدمات شهرداری در ایام الله دهه فجر حبر داد.

دکتر کریم زاده از تخفیف۳۰درصدی خدمات شهرداری در ایام الله دهه فجر حبر داد.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، دکتر مهرداد کریم زاده شهردار تایباد، ضمن گرامی‌داشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر، به همین مناسبت از ۳۰درصد تخفیف هزینه‌های شهرداری در این ایام خبر داد.

شهردار تایباد با بیان اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی برای تجلیل از حماسه سازان انقلاب ۵۷ و ملت شریف ایران از جمله مردم متدین و شریف تایباد است که همواره در تمامی عرصه ها حضوری فعال و موثر دارند، گفت: در این راستا شهرداری با اخذ مجوز از شورای محترم اسلامی شهر تایباد و براساس بند ۵ مصوبه جلسه ۵۱ شورای اسلامی شهر تایباد، کلیه هزینه های مربوط به صدور پروانه و پایانکار ( غیر از کمیسیون های ماده ۱۰۰ و ۱۰۱) ، فیشهای نوسازی و بخشودگی مبلغ دیرکرد چکهای واگذار شده را از مورخ  ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ لغایت ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ با ۳۰درصد تخفیف برای شهروندان عزیز محاسبه و اخذ خواهد نمود.

شهردار تایباد با یادآوری این نکته که ساختن شهری ایمن، بانشاط و زیبا بدون همراهی و  همکاری همشهریان میسر نخواهد بود، اظهار نمود: هرچند تنها ۱۷ تا ۲۰ درصد هزینه های شهرداری از محل اخذ ارائه خدمات شامل عوارض، صدور پروانه، پایانکار و… می باشد و مابقی هزینه ها از محل درآمدهای پایدار محقق می گردد، اما مطمئنا همین مقدار نیز می تواند در کنار ساختن منظری زیبا ازشهر، توسعه و. ارتقای کیفیت خدمات شهرداری را به دنبال داشته باشد.

شایان ذکر است همشهریان عزیز جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند به شهرداری تایبادمراجعه و یا با شماره های: ۱۳۷ ـ ۵۴۵۲۲۲۶۵ و ۵۴۵۲۲۲۶۶ تماس حاصل نمایند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code