خانه » تمامی مطالب » اخبار » با اعلام اداره کل هواشناسی کشور در خصوص سامانه بارشی سیل آسای چندروز آتی، ستاد مدیریت بحران شهرداری تایباد تشکیل جلسه داد.
با اعلام اداره کل هواشناسی کشور در خصوص سامانه بارشی سیل آسای چندروز آتی، ستاد مدیریت بحران شهرداری تایباد تشکیل جلسه داد.

با اعلام اداره کل هواشناسی کشور در خصوص سامانه بارشی سیل آسای چندروز آتی، ستاد مدیریت بحران شهرداری تایباد تشکیل جلسه داد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد، با اعلام اداره کل هواشناسی در خصوص بارندگی های سیل آسای روزهای آتی و نیز ورزش باد شدید در جنوب خراسان رضوی که اوج آن در شهرستان تایباد و شهرهای مجاور می باشد، دکتر مهرداد کریم زاده از آماده باش کلیه واحدهای شهرداری جهت پیشگیری از حوادث غیرمترقبه و آبگرفتگی معابر شهرتایباد خبر داد.

شهردار تایباد با بیان اینکه سامانه بارشی و وزش بادهای سهمگین از روز جمعه ۲۴/۱۰/۱۴۰۰ لغایت ۲۹/۱۰/۱۴۰۰ در مناطق شرق، جنوب شرقی و جنوب خراسان رضوی حاکم خواهد بود، گفت: هر چند اقدامات لازم از جمله لایروبی مسیل ها و کانال ها و جوی های آب سطح شهر قبلا انجام شده، اما در راستای جلوگیری از خطرات ناشی و بروز آبگرفتگی در معابر سطح شهر، ستاد مدیریت بحران در شهرداری که زیر مجموعه ستادبحران شهرستان می باشد، تشکیل و کلیه اقدامات لازم در این خصوص پیش بینی گردیده است.

دکتر کریم زاده با درخواشت از مردم جهت همکاری با مجموعه شهرداری، عنوان داشت: از شهروندان عزیز تقاضامندم در روزهای بارندگی از تردد در مسیر روان آبها و مکان های پرخطر جدا خودداری و از قرار گرفتن در کنار بناهای قدیمی، درختان و دیگر موارد که احتمال دارد تحت الشعاع بادهای شدید و طوفان باعث بروز وقایع ناگوار گردند، اجتناب نمایند.

مهرداد کریم زاده شهردار تایباد همچنین با اعلام شماره های تماس: ۱۳۷ ـ ۵۴۵۲۲۲۶۵ ـ ۵۴۵۲۲۲۶۶ و شماره واتساب ۰۹۱۵۴۱۲۹۷۰۷ از شهروندان تایبادی درخواست نمود تا درصورت مشاهده آبگرفتگی و یا تخریب امکان سطح شهر بلافاصله موضوع را با خادمین خود در شهرداری درمیان گذارند.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code