خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد در جلسه بررسی بودجه ۱۴۰۱ بر صرف جوئی در هزینه ها و افزایش درآمدهای پایدار شهرداری تاکید کرد.
شهردار تایباد در جلسه بررسی بودجه ۱۴۰۱ بر صرف جوئی در هزینه ها و افزایش درآمدهای پایدار شهرداری تاکید کرد.

شهردار تایباد در جلسه بررسی بودجه ۱۴۰۱ بر صرف جوئی در هزینه ها و افزایش درآمدهای پایدار شهرداری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد، دکتر مهرداد کریم زاده شهردار تایباد در جلسه ای که با حضور معاونین و مسئولین واحدهای مجموعه شهرداری در محل دفتر وی جهت پیش بینی بودجه ۱۴۰۱ برگزار شد، بار دیگر   صرف جوئی در مصرف و هزینه ها و افزایش درآمدهای پایدار شهرداری را خواستار شد.

دکتر کریم زاده با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی تنها مختص شهرداری ها نیست، بیان داشت: خوشبختانه شهرداری تایباد از محل درآمدهای پایدار،  قراردادها و پیمان نامه های عمرانی و خدماتی که از مجاری قانونی و چهارچوب وظایف می تواند بانجام رساند، می تواند قسمت عمده ای از هزینه های خود را تامین کند والا تنها ۱۷درصدِ درآمدهای شهرداری از محل اخذ عوارضات، صدور پروانه و …از شهروندان تامین می شود.

وی افزایش هزینه ها برغم کاهش درآمدهای که بحران کرونا هم به آن دامن زده است را از جمله مشکلاتی برشمرد که در حال حاضر شهرداری با آن مواجه می باشد.

شهردار تایباد با اصرار بر کاهش و صرف جوئی در مصرف و هزینه ها ، رسیدگی و نگهداری و حراست صحیح از اموال شهرداری را باعث بهبود وضعیت اقتصادی دانست و گفت: تمامی واحدهای مجموعه شهرداری باید با اصلاح الگوی مصرف در هزینه ها، در حوزه نیروی انسانی نیز، بهره مندی از افراد متخصص، مجرب و متعهد را در اولویت کاری خود قرار دهند.

دکتر کریم زاده افزود:  هر چند برخی اتفاقات باعث ایجاد بروز بعضی مشکلات در اوضاع مالی یک مجموعه از جمله شهرداری می شود، اما مدیریت و تدبیر در خصوص مصرف و هزینه ها و توجه به ایجاد درآمدهای پایدار می تواند به سهولت بر این مشکلات فائق آید.

وی به اختصاص بخش قابل ملاحظه ای از بودجه سالیانه شهرداری به حقوق پرسنل و کارگران اشاره نمود و بیان داشت: بعضی هزینه‌های بصورت روتین و مستمر همواره بوده و می باشند و جدا از این حفظ و نگهداری از تاسیسات و اماکن عمومی، ماشین آلات، رسیدگی به فضاهای سبز شهری، خدمات یومیه رفت و روب و جمع آوری زباله و …. در کنار بودجه عمرانی از جمله موارد بودجه ۱۴۰۱ است که باید با همراهی و همکاری مجموعه شهرداری در کنار یکدیگر در تحقق موفق آمیز بودجه ۱۴۰۱ نیز سربلند نائل آئیم.

دکتر کریم زاده شهردار تایباد در پایان از معاونین و مسئولین واحدها درخواست نمود تا در اسرع وقت نسیت به ارائه  نظرات، پیشنهادات و طرح های خود جهت تدوین بودجه سال ۱۴۰۱  اقدام نمایند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code