خانه » تمامی مطالب » اخبار » دکتر کریم زاده: برای اولین بار درتایباد، محل‌هائی مخصوص جهت پارک وسائط نقلیه معلولین عزیز، تعیین و آماده شد.
دکتر کریم زاده: برای اولین بار درتایباد، محل‌هائی مخصوص جهت پارک وسائط نقلیه معلولین عزیز، تعیین و آماده شد.

دکتر کریم زاده: برای اولین بار درتایباد، محل‌هائی مخصوص جهت پارک وسائط نقلیه معلولین عزیز، تعیین و آماده شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد، شهردار تایباد از اختصاص محل های مخصوص جهت پارک خودروی معلولین برای اولین بار در سطح شهر تایباد خبر داد.

دکتر مهرداد کریم زاده با بیان اینکه معلولین به عنوان بخشی از جامعه باید زندگی روزمره و معمولی خود را بدون هیچ محدودیت و مشکلی سپری نمایند، ابراز داشت: خوشبختانه شهرداری در تمامی امور عمرانی شهر از قبیل احداث خط تردد مخصوص نابینایان عزیز  در پیاده روها، ایجاد رمپ در اماکن عمومی و دولتی جهت تردد راحت با ویلچر  و … پیش بینی و به انجام رسانیده است.

وی افزود: با توجه به افزایش تردد خودروهای سطح شهر و نیز سهولت در ایجاد پارک خودروی معلولین عزیز با هماهنگی شورای ترافیک شهرستان، در چند نقطه از خیابان های اصلی شهر، محل هایی اختصاصی برای پارک خودروی این عزیزان تعیین شده است که امیدواریم رضایت این شهروندان گرانقدر را فراهم نموده باشد.

مهرداد کریم زاده شهردار تایباد از دیگر شهروندان درخواست نمود تا از پارک وسائط نقلیه در این محل ها خودداری نمایند چرا که پارک وسائط نقلیه معمولی در این محل های منجر به جریمه از سوی پلیس راهور  می گردد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code