خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهرداد کریم زاده؛ ۲۰ تن قیر جهت استفاده در معابر شهر تحویل کارخانه آسفالت شد.
مهرداد کریم زاده؛ ۲۰ تن قیر جهت استفاده در معابر شهر تحویل کارخانه آسفالت شد.

مهرداد کریم زاده؛ ۲۰ تن قیر جهت استفاده در معابر شهر تحویل کارخانه آسفالت شد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد، مهرداد کریم زاده شهردار تایباد از تحویل ۲۰ تن قیر خریداری شده از بازار آزاد جهت آسفالت، لکه گیری و مرمت آسفالت معابر سطح شهر خبر داد.

مهرداد کریم زاده با بیان اینکه متاسفانه هنوز مقدار قیری که برخی مسئولین به شهرداری تایباد قول داده بودند، تحویل داده نشده، گفت: با توجه به تعهدی که مجموعه شهرداری نسبت به شهروندان عزیز تایبادی دارد، با رایزنی زیاد توانستیم مقدار ۲۰ تن قیر از بازار آزاد تهیه و ادامه روند آسفالت و لکه گیری معابر شهر را بانجام رسانیم.

شهردار تایباد آغتشه شدن آسفالت به مواد سوختی و فاضلابهای خانگی را از جمله مهمترین عناصر تخریب آسفالت معابر برشمرد و افزود: آسفالت به عنوان بیت المال محسوب شده و هرگونه اقدام در جهت تخریب آن غیرقانونی و مستوجب پیگرد قانونی می باشد.

 

وی با قدردانی از زحمات پرسنل واحد آسفالت اداره عمران در خصوص اجرای طرح ضربتی آسفالت، لکه گیری و مرمت آسفالت معابر شهر تایباد اظهار داشت: طبق گزارشات ارسالی شهروندان به شهرداری، عملیات آسفالت و مرمت آسفالت کوچه ها، خیابانها و معابر شهر انجام  می گیرد و تنها دلیل تاخیر در انجام وظایف واحد آسفالت، حجم زیاد درخواست همشهریان عزیز، نبود قیر و سرما می باشد که پیشایش از صبوری شهروندان عزیز و شریف تایباد تشکر و قدردانی می نمائیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code