خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار و رئیس شورای شهر تایباد بر راه اندازی اداره فرهنگی و امور اجتماعی شهردار ی تاکید نمودند.
شهردار و رئیس شورای شهر تایباد بر راه اندازی اداره فرهنگی و امور اجتماعی شهردار ی تاکید نمودند.

شهردار و رئیس شورای شهر تایباد بر راه اندازی اداره فرهنگی و امور اجتماعی شهردار ی تاکید نمودند.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، در نشست مهندس کریم زاده شهردار تایباد، محمد خدادادی ریاست شورای اسلامی شهر تایباد، محمد دادمحمدی عضو شورای اسلامی شهر، جابر آفریدون رئیس اداره فرهنگ و اشاد اسلامی و تنی چند از نخبگان شهرستان، شهردار و رئیس شورای شهر تایباد بر  راه اندازی اداره فرهنگی و امور اجتماعی شهردار ی تاکید نمودند.

محمد خدادادی با بیان اینکه  فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در عرصه ارتقای فرهنگ شهروندی زیر بنای اصلی توسعه شهری است، افزود: از آنجایی که ۲۵دستگاه فرهنگی در حوزه های مختلف در سطح شهر مشغول به فعالیت هستند، رسالت اصلی حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری ارتقای فرهنگ شهروندی ،توجه به سلامت اجتماعی ، ایجاد نشاط و امید به زندگی برای شهروندان و احیای فرهنگ و فلکلور ویژه شهر تایباد است.
وی نگاه ویژه اعضای شورای اسلامی بویژه کمسیون فرهنگی و شهردار تایباد را نسبت به مسایل فرهنگی و اجتماعی در شهر بسیار عالی و قابل تحسین خواند و اظهار داشت: خوشبختانه براساس دیدگاه فرهنگی مدیریت شهری به این موضوع نگاه ویژه ای شده و شرایط برای معرفی هرچه بهتر این شهرفرهنگی مهیا است.

رئیس شورای شهر تایباد نگاه مساعد و علاقه قابل احترام مسوولین ارشد دولت در سطح استان و شهرستان را برای انجام فعالیت های فرهنگی در این شهر مرزی را عامل دلگرمی و مشوقی فعالیت های این حوزه اعلام کرد.
دکتر کریم‌زاده شهردار تایباد نیز با تاکید بر راه اندازی این اداره، احیا و موفقیت آن را در گرو حمایت و همفکری بیشتر فعالان این عرصه برشمرد و گفت: انشالله با تدبیر و دور اندیشی اعضای کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی  و راهنمایی سایر مسوولان فرهنگی و کمک از نخبگان و دلسوزان عزیز تایبادی برای به حداقل رساندن مشکلات موجود در سطح شهر و مرتبط با این حوزه  تلاش خواهیم کرد و نقد های منصفانه و بجا را به عنوان محرک اصلی فعالیت های مجموعه شهرداری کاربردی خواهیم نمود.

شهردار تایباد همچنین بیان کرد:حوزه فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری تایباد در کنار همه دستگاه های فرهنگی و ارزشی شهرستان وظایف اداری ذاتی خود را انجام می دهد بطوری که خوشبختانه با توجه به نگاه و تاکید اعضای شورای اسلامی و مجموعه شهرداری تایباد، این حوزه در بسیاری از برنامه های فرهنگی و ارزشی در سطح شهرستان همیشه پیش قرآول بوده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code