خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد: بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است.
شهردار تایباد: بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است.

شهردار تایباد: بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد، دکتر کریم زاده در آغازین رو زهفته بسیج، ضمن تبریک این ایام، از بسیج به عنوان بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور یاد کرد.

متن پیام شهردارتایباد بشرح ذیل است؛

هفته بسیج، گرامی داشت و بزرگداشت جان فشانی‌ها و حماسه آفرینی از خود گذشتگانی است که برای سربلندی، عزت و حفظ استقلال این سرزمین صورت گرفته است و امروز  به عنوان بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور محسوب می شود.

بسیج همان مدرسه‌ای است که عشق را با واژه‌های خونبار عمل و تقدیم جان معنا می‌کند و امتحان خود را در آزمون عظیم غیرت، پایمردی و جانبازی با عالی‌ترین نمرات پس داده است.

هیچ کس نمی‌تواند تصویر بلند اراده، اخلاص و فداکاری بسیج را در دوران دفاع مقدس از خاطر ببرد. حماسه آن روز‌های بزرگ و جاودان ایثار برای صیانت از کیان دین و کشور برای همیشه در صفحات زرین تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند.

نیروی مردمی بسیج پس از دفاع مقدس، راه و مکتب گذشت و ایثار را تداوم بخشید و در کنار مردم، همراه مردم و نظام باقی ماند و در عرصه‌ها و سنگر‌های دیگر، چون میدان‌های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی و اعتلای آب و خاک ایران اسلامی به جهاد خود استمرار بخشید.

از جمله اقدامات جهادی بسیج، باید به نقش آفرینی‌های این نهاد مردمی در بحران‌ها و بلایای طبیعی اشاره کرد که اوج این فداکاری و ایثارگری در مبارزه با شیوع بیماری کرونا در بخش‌های مختلف تجلی یافت که در این مجال از تک تک بسیجیان ایران اسلامی و تایبادی ولایتمدار قدردانی می‌کنم.

اینجانب هفته بسیج را به همه بسیجیان عزیز به ویژه مردم شریف تایباد که بسیجی وار در  تمامی عرصه ها نقش خود را به نحو احسن ایفا کردند و خانواده معظم شهدا و ایثارگران تبریک می‌گویم و از آستان خداوند قادر متعال؛ سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در سایه سار عنایات حضرت امام زمان (عج) و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مسئلت دارم.

ومن الله التوفیق

مهرداد کریم زاده

شهردار تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code