خانه » تمامی مطالب » اخبار » محمد خدادادی: هرنوع هزینه در حوزه جوانان، باعث افزایش ظرفیت و توانمندی جامعه در آینده است.
محمد خدادادی: هرنوع هزینه در حوزه جوانان، باعث افزایش ظرفیت و توانمندی جامعه در آینده است.

محمد خدادادی: هرنوع هزینه در حوزه جوانان، باعث افزایش ظرفیت و توانمندی جامعه در آینده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد، در نشست اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، نمایندگان اداره ورزش و جوانان و اداره آبفای شهری تایباد که در خصوص رفع مشکلات اداره ورزش و جحوانان شهرستان برگزار شد، محمد خدادادی رئیس شورای شهر تایباد بر تسریع رفع مشکلات اداره ورزش و جوانان تاکید شد.

رئیس شورای شهر تایباد با ابراز گلایه از هزینه های غیر اصولی و برنامه ریزی شده در این اداره، بدهی ۲۰۰ میلیون تومانی هیات فوتبال به اداره آبفا را نشات گرفته از عدم پیگیری بموقع بدهی قبلی و نیز عدم استفاده صحیح از سیستم آبیاری مدرن و بصرفه در تنها زمین چمن شهر تایباد دانست.

وی با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان نباید فعالیتها و برنامه های خود را تنها در حوزه ورزش تدوین نماید، گفت: مسئولیت برنامه ریزی و نیز ارائه برنامه‌های مطلوب در حوزه جوانان نیز به عهده‌ی این اداره است که برای برخی از جوانان که در حوزه ورزش فعالیتی ندارند، نیز باید اقداماتی مطلوب و متناسب با جنسیت و  علایق آنان در نظر گرفته شود.

وی در خصوص بدهی اداره ورزش و جوانان جهت هزینه بهای آب مصرفی از ریاست اداره آبفای شهری درخواست نمود تا شرایطظی مهیا شود تا این مبلغ تقسیط و از منابعی همچون خود اداره ورزش و جوانان، هیات فوتبال، مساعدت شهرداری و شورای شهر تامین شود.

محمد خدادادی رئیس شورای اسلامی شهر تایباد همچنین از اداره آبفای شهری و شهرداری درخواست نمود تا نسبت به افزایش ظرفیت کنتور  زمین چمن اداره ورزش و جوانان در آیندهای نچندان دور همکاری نمایند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code