خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تایباد با مدیرعامل و مسئولین سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی دیدار و گفتگو کردند.
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تایباد با مدیرعامل و مسئولین سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی دیدار و گفتگو کردند.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تایباد با مدیرعامل و مسئولین سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، دکتر مهرداد کریم زاده شهردار تایباد به همراه رئیس و دیگر اعضای شورای شهر اسلامی شهر تایباد با مدیرعامل و مسئولین سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی دیدار و گفتگو کردند.

دراین جلسه که دفتر شهردار تایباد برگزار شد، محمد سنجری مدیرعامل سازمان با همراهی سید محمد اسماعیل فاطمی معاون بازرگانی و طهران و جوان مدیران امور شهرداری ها و ماشین آلات سازمان، محمد سنجری مدیرعامل سازمان ضمن تبریک انتصاب دکتر کریم زاده به عنوان شهردارتایباد و انتخاب اعضای شورای دوره ششم اسلامی شهر تایباد، برای تقویت و تعاملات دوجانبه  و نیز همکاری همه جانبه با شهرداری و شورای شهرتایباد اعلام آمادگی نمودند.

محمد خدادادی رئیس شورای اسلامی شهر تایباد در این جلسه با تاکید بر موقعیت استراتژیک و بین المللی شهرتایباد که به عنوان پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از شرق کشور محسوب می شود نگاه ویژه به درخواست ها و تامین و رفع برخی مشکلات و تجهیزات شهرداری تایباد را خواستار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تایباد همچنین افزایش همکاری دوجانبه درحوزه خدمات شهری  و ماشین آلات و … فی ما بین شهرداری و سازمان سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی را زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات موجود در شهر تایباد دانست .

شهردار تایباد نیز در این جلسه با عرض خوش آمد بحضور حاضرین در جلسه، بر استمرار  و تقویت همکاری و تعاملات طرفین تاکید و اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به موقعیت جغرافیایی و پتانسیل های موجود در منطقه، زمینه توسعه و رونق صنعت توریست و جذب گردشگر در این شهر مهیا می باشد.

دکترکریم زاده گمرک دوغارون را  بعنوان کریدور اصلی کشورهای آسیای میانه به ایران اسلامی برشمرد و افزود: ورود و خروج  روزانه دوهزار نفر از مرز زمینی دوغارون به کشور و بالعکس و نیز تردد بیشمار وسائط نقلیه داخلی و خارجی که درحوزه صادرات واردات فعالیت دارند، می تواند زمینه ساز رونق اقتصادی و توسعه و پیشرفت آبادانی این شهر گردد که در این میان همکاری و همراهی مسئولین محترم استانی و کشوری ذیربط، می تواند کمک شایانی به تسریع این امر نماید.

وی همچنین با تاکید مجدد بر خواست ریاست محترم شورای اسلامی شهرتایباد از مسئولان محترم سازمان همیاری شهرداریهای  خراسان رضوی مبنی  بر افزایش همکاری و تعاملات بیش از پیش در حوزه خدمات شهری و ماشین آلات، توسعه و پیشرفت همه جانبه شهر تایباد گفت: مطمئنا با رفع برخی مشکلات و فراهم ساختن امکانات مورد نیاز در راستای جذب توریست و گردشگر،  شهر تایباد می تواند به عنوان بازوئی توانمند در رونق اتقصادی کشور نقشی مهم را ایفا کند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code