خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد، حجم بالای درخواست شهروندان، کمبود قیر و سردی هوا را از دلایل کاهش فعالیتهای واحد آسفالت برشمرد.
شهردار تایباد، حجم بالای درخواست شهروندان، کمبود قیر و سردی هوا را از دلایل کاهش فعالیتهای واحد آسفالت برشمرد.

شهردار تایباد، حجم بالای درخواست شهروندان، کمبود قیر و سردی هوا را از دلایل کاهش فعالیتهای واحد آسفالت برشمرد.

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد مهرداد کریم زاده شهردار تایباد، باتقدیر و تشکر از همشهریان بزرگواری که در اجرای طرح « هر شهروند یک شهردار»، برای انجام آسفالت، لکه گیری و مرمت آسفالت کوچه ها، خیابانها و کلیه معابر شهر، با ارائه اطلاعات به شهرداری، در این پروژه همکاری نمودند، ادامه این روند را از شهروندان عزیز تایبادی درخواست نمود.

دکتر کریم زاده با تاکید بر اینکه شهر ایمن و بانشاط، مستلزم همراهی و همکاری شهروندان و شهرداری است، اذعان داشت: دلسوزی و حس مسئولیت پذیری در قبال امور شهری از سوی شهروندان، می تواند در طرف مختلف به توسعه و پیشرفت همه جانبه‌ی بیانجامد.

 

 

شهردار تایباد ضمن اشاره به تحقق ۳۰دردصد از درخواست های شهروندان در اجرای طرح  هر شهروند یک شهردار، برای انجام آسفالت، لکه گیری و مرمت آسفالت کوچه ها، خیابانها و کلیه معابر شهر بیان داشت: متاسفانه رهاسازی فاضلابهای خانگی در کوچه‌ها ومعابر، ریختن مواد سوختی از قبیل بنزین و گازوئیل بر سطوح آسفالت شده و نیز کیفیت پایین مصالح استفاده شده در آسفالت معابر در گذشته، تسریع در فرسایش آسفالت را به دنبال داشته و این امر باعث شده که درخواستهای همشهریان عزیز در رفع این مشکل بسیار زیاد باشد.

وی کمبود قیر در بازار و بالا رفتن هزینه تامین این کالا را از مشکلات عدیده این روزهای بیشتر شهرداری های کشور عنوان داشت و افزود: هرچند با پیگیری های انجام شده، برخی از مسئولین استانی و کشوری وعده  دادن قیر رایگان به شهرداری تایباد را داده اند، اما هنوز این مهم تحقق نیافته و مجبور به تهیه قیر از بازار آزاد با قیمت بسیار بالا و واسطه گری  می‌باشیم که به تازگی اقدامات خرید ۲۰ تن قیر انجام و بمحض دریافت در چرخه استفاده قرار خواهد گرفت.

 

مهرداد کریم زاده همچنین به سردی هوا و عدم انجام عملیات آسفالت در این هوا نیز پرداخت و عنوان داشت در کنار حجم بالای درخواستهای  شهروندان و نیز کمبود قیر، سردی هوا نیز باعث می شود که عملیات آسفالت یا لکه گیری بخوبی انجام نشود و بالاخره مجموعه این مشکلات تنها علت تاخیر در پاسخ بموقع به درخواست شهروندان دلسوز و گرانقدری در این خصوص است .

شهردار تایباد در پایان خدمت به اهالی شریف تایباد را  برای تک تک اعضای مجموعه شهرداری تایباد، افتخاری عظیم و الهی برشمرد و  ضمن درخواست صبوری از شهروندان گرامی، گفت: انشالله به زودی و با اندگی کاهش برودت هوا، واحد اسفالت اداره عمران شهرداری در چند گروه ادامه عملیات را از سر خواهد گرفت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code