خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهندس کریم زاده از عقد تفاهم نامه کاری به ارزش ۴ میلیارد و دویست میلیون تومانی شهرداری تایباد با منطقه ویژه اقتصادی دوغارون خبر داد.
مهندس کریم زاده از عقد تفاهم نامه کاری به ارزش ۴ میلیارد و دویست میلیون تومانی شهرداری تایباد با منطقه ویژه اقتصادی دوغارون خبر داد.

مهندس کریم زاده از عقد تفاهم نامه کاری به ارزش ۴ میلیارد و دویست میلیون تومانی شهرداری تایباد با منطقه ویژه اقتصادی دوغارون خبر داد.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد مهندس مهرداد کریم زاده شهردار تایباد با تاکید بر ایجاد درآمدهای یایدار برای هزینه های شهرداری، از عقد تفاهم نامه کاری فی مابین شهرداری تایباد با منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به ارزش ۴میلیارد و دویست میلیون تومان خبر داد.

شهردار تایباد در خصوص وظیفه شهرداری تایباد در این تفاهم نامه گفت: انجام عملیات نقشه برداری و زیر سازی ۷۸۰ هکتار از معابر منطقه ویژه اقتصادی دوغارون طبق طرح جامع منطقه ویژه از جمله وظایف شهرداری در این تفاهم نامه می باشد.

 وی با بیان اینکه نظارت بر حسن اجرای کار بر عهده مشاور طرح می باشد، گفت: این تفاهم نامه مطابق با فهرست‌های نقشه برداری راه و باند سال ۱۴۰۰ تنظیم گردیده است.

مهندس کریم زاده افزود: شهرداری تایباد می تواند در این تفاهم نامه به ازای مقدار کار انجام داده شده، نسبت به دریافت زمین از منطقه ویژه اقتصادی دوغارون اقدام نماید.

شهردار تایباد هدف خود از اخذ زمین برای شهرداری در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، واگذاری آن به سرمایه گذاران جهت توسعه رونق اقتصادی در مرز، اشتغال جوانان و افراد جویای کار و نیز ایجاد کسب درآمد پایدار برای شهرداری برشمرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code