خانه » تمامی مطالب » اخبار » اولین نشست کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر تایبادبرگزار شد.
اولین نشست کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر تایبادبرگزار شد.

اولین نشست کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر تایبادبرگزار شد.

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد،  با تشکیل کمیسیون بانوان شورای اسلامی، اولین نشست این کمیسیون با حضور جمعی از بانوان نخبه و فرهیخته شهر برگزار گردید.

محمد خدادادی رئیس شورای اسلامی شهر تایباد دراین نشست ضمن  تبریک  گرامیداشت ۱۳  آبان و روز دانش آموز به اهمیت وجود کمیسیون بانوان در این شورا اشاره و گفت: همانگونه که در بسیاری از آیات و احادیث دینی اشاره شده است، نقش زنان به عنوان افرادی که مرد از دامن آنان به معراج می رود و مشارکت بانوان در امور اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی  و هنری در جوامع امروز بشری غیرقابل انکار است و باید بیش از پیش به این مهم توجه شود.

وی با دعوت از کلیه بانوان شهر در راستای کمک به امورشهرنشینی ابراز داشت: آنچه امروز شهر نیازمند آن است همکاری و همراهی کلیه شهروندان در اداره شهر می باشد و شهرداری و شورا بدون همکاری و همیاری مردم قادر به اداره شهر نبوده و نمی باشد.

آیدا عصمتی رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر تایباد نیز  در این جلسه با بیان اینکه هدف این کمیسیون، افزایش خودباوری  و استفاده از توانمندی بانوان در حوزه های مختلف  خصوصا بهره مندی از توانمندی بانوان در حل مشکلات و مسائل جامعه است گفت: هدف ما احصاء مطالبات زنان و مرتفع ساختن مشکلات بانوان می باشد.

عصمتی  ایجاد عدالت جنسیتی، رفع تبعیض و مشارکت زنان در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های شهر بستر سازی مشاغل خانگی  و تقویت آموزش های خانواده  از دیگر اهداف این کمیسیون برشمرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code