خانه » تمامی مطالب » اخبار » محمد خدادادی: مقدمات احداث بیمارستان جدید تایباد بصورت ویژه توسط شورای شهر در حال پیگیری است.
محمد خدادادی: مقدمات احداث بیمارستان جدید تایباد بصورت ویژه توسط شورای شهر در حال پیگیری است.

محمد خدادادی: مقدمات احداث بیمارستان جدید تایباد بصورت ویژه توسط شورای شهر در حال پیگیری است.

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، رئیس شورای اسلامی شهر تایباد از نهایی شدن مراحل واگذاری زمین بیمارستان جدید تایباد خبر داد و افزود: مقدمات احداث بیمارستان جدید تایباد بصورت ویژه توسط شورای شهر در حال پیگیری است.

محمد خدادادی رئیس شورای اسلامی شهر تایباد با اشاره به گسترش جمعیت شهری و نیز نیاز منطقه به بیمارستان جدید ابراز داشت: خوشبختانه در سفر اخیر استاندار خراسان  به شهرستان، واگذاری زمین بیمارستان قطعی و مراحل بعدی جهت ساخت و تجهیزات در حال برنامه ریزی می باشد.

وی با ابراز خرسندی از همراهی و همکاری مسئولین کشوری، استانی و شهرستان با شورای اسلامی شهر تایباد گفت: یکی از خواست های بحق مردم شریف تایباد در سالیان اخیر موضوع بیمارستان جدید بود که با مساعدت مسئولین ذیربط زمینی به مساحت ۸ هکتار در کنار مسکن مهر فرهنگیان و پشت دانشگاه پیام نور به این امر تعلق گرفت و  بلافاصله در شورای شهر تصویب و اقدامات بعدی در دستور کار قرار گرفت.

محمد خدادادی همچنین از اقدامات مهندس کریم زاده شهردار تایباد در شفاف سازی امور مالی شهرداری و در دسترس قرار دادن این مهم نزد همشهریان عزیز تایبادی تقدیر نمود و اظهار داشت: بحمدالله انتخاب مهندس کریمزاده به عنوان شهردار رضایتمندی مردم شریف تایباد  را در پی داشته که امیدواریم با همکاری مردم و شهرداری شاهد توسعه و پیشرفت روز افزون این کهن دیار باشیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code