خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد از آسفالت و مرمت آسفالت معابر شهر قبل از بارندگی های زمستان خبر داد.
شهردار تایباد از آسفالت و مرمت آسفالت معابر شهر قبل از بارندگی های زمستان خبر داد.

شهردار تایباد از آسفالت و مرمت آسفالت معابر شهر قبل از بارندگی های زمستان خبر داد.

 

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، مهندس کریم زاده شهردار تایباد، ضمن اعلام خبر آسفالت و مرمت آسفالت معابر شهر قبل از بارندگی های زمستان، از شهروندان تایبادی درخواست نمود تا در صورت مشاهده کوچه، خیابان و یا مکانهایی که نیازمند به آسفالت یا مرمت آسفالت هستند، موضوع را به شهرداری اطلاع دهند.

شهردار تایباد در این خصوص گفت: آسفالت، لکه گیری و مرمت آسفالت های معابر از خواسته‌های مهم شهروندان از شهرداری تایباد بوده که بر این اساس واحد آسفالت اداره عمران ماموریت یافته تا جهت انجام این امر ، قبل شروع بارندگی های فصل زمستان اقدام نماید.

مهندس کریمزاده مواد سوختی از قبیل نفت، بنزین و گازوئیل و روغن را از عناصر مخرب آسفالت برشمرد و افزود: مخرب تر از مواد سوختی، فاضلابهای خانگی و صنعتی می باشد که ضروری و شایسته است همشهریان عزیز از رهاسازی هرگونه فاضلاب به داخل کوچه ها و خیابانها ممانعت نموده و از تخریب آسفالت جلوگیری نمایند.

وی همچنین بار دیگر از همشهریان تایبادی درخواست نمود تا در صورت مشاهده محل های که نیازمند آسفالت یا مرمت آسفالت هستند، موضوع را از طریق شماره های تماس:  ۱۳۷ ـ ۵۴۵۲۲۲۶۵ ـ ۵۴۵۲۲۲۶۶ و یا سامانه پیامکی: ۳۰۰۰۲۲۶۵ به روابط عمومی شهرداری اعلام، تا در اسرع وقت نسبت به آن رسیدگی شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code