خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهندس کریم زاده: ماحصل همکاری نیروهای نظامی و انتظامی با شهرداری، امنیت و آرامش در جامعه است.
مهندس کریم زاده: ماحصل همکاری نیروهای نظامی و انتظامی با شهرداری، امنیت و آرامش در جامعه است.

مهندس کریم زاده: ماحصل همکاری نیروهای نظامی و انتظامی با شهرداری، امنیت و آرامش در جامعه است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد، در دیدارسرهنگ چراغ فرمانده هنگ مرزبانی درجه یک تایباد با شهردار تایباد، مهندس کریم‌زاده ماحصل همکاری و ایجاد تعاملات بین هنگ مرزبانی و شهرداری را ایجاد امنیت و بار روانی مثبت در جامعه دانست.

شهردار تایباد، ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی فرماندهی و پرسنل زحمتکش هنگ مرزبانی شهرستان تایباد درتامین امنیت و مرزبانی از شهرستان استراتژیک تایباد که بعنوان پیشانی نظام جمهور اسلامی ایران در کریدور آسیای میانه نقش مهمی را دارا می باشد، گفت: برای مرزبانی از کیان و مردم این سرزمین باید عاشق بود و این خصیصه‌ی بی بدیل در وجود مرزبانان غیور و ایثارگر، ارزش کار آنها را دوچندان می کند.

وی با تاکید بر اینکه بدون همکاری و هماهنگی مجموعه نیروی های نظامی و انتظامی، اجرای بسیاری از پروژه‌های شهری امکان‌‌پذیر نیست، گفت: تعامل بین نیروی نظامی و انتظامی و شهرداری در زمینه‌های مختلف افزایش یافته و حاصل این تعامل استفاده بهینه شهروندان از امکانات شهر و شهرداری است.

مهندس کریم‌زاده نتیجه تلاش و همکاری مدیریت شهری و نیروی انتظامی و مرزبانی را تعامل عملی در مدیریت بهتر شهر در حوزه هایی مثل تملک اراضی و امنیت جامعه، کاهش جرایم، رعایت اخلاق و شئونات اسلامی و دیگر مسائل شهری برشمرد و از آمادگی شهرداری برای تقویت همکاری و تعامل بیشتر با هنگ مرزبانی خبر داد.

سرهنگ چراغ نیز با تبریک سمت جدید مهندس کریمزاده بعنوان شهردر تایباد ضمن اعلام آمادگی در تقویت تعاملات بیشتر بین هنگ مرزبانی و شهرداری اظهار داشت: امنیت یکی از مهم‌ترین و با ارزش‌ترین نعمت‌های الهی در کنار سلامتی است و نیروهای هنگ مرزبانی به عنوان ارکان اصلی تامین نظم و امنیت در مرز تایباد مفتخرند تا به عنوان جانثار از کیان ایران و ایرانیان در این خطه مرزی دفاع کنند و امیدواریم با استعانت از حضرت احدیت و منویات فرمانده کل قوا، بتوایم به عنوان خدمتگزاران به نظام و مردم در این توفیق الهی سربلند نائل آئیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code