خانه » تمامی مطالب » اخبار » دیدار شهردار و اعضای شورای شهر مشهدریزه با شهردار و معاونت شهرداری تایباد…
دیدار شهردار و  اعضای شورای شهر مشهدریزه با شهردار و معاونت شهرداری تایباد…

دیدار شهردار و اعضای شورای شهر مشهدریزه با شهردار و معاونت شهرداری تایباد…

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مشهدریزه، با حضور در شهرداری تایباد با مهندس خواجه احمدی سرپرست شهرداری و مهندس نگهبان معاونت توسعه مدیریت و منابع شهردار یتابیاد دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مهندس خواجه احمدی با ابراز خرسندی از حضور کارشناسان و مهندسین مجرب بومی در راس امور اجرائی شهرداری های منطقه، بر تعامل و همکاری بیشتر بین شهرداری های مشهدریزه و تایباد تاکید ورزید.

سرپرست شهردار یتایباد، استفاده از نیروها و پتانسیل دو شهرداری در کنار یکدیگر را نقطه ی قوت برای توسعه و پیشرفت مشهدریزه و تایباد دانست.

همچنین مهندی عبودی شهردار مشهدریزه با تقدیر از همکاری بی شائبه شهرداری تایباد در  کمک به اجرای عملیاتهای عمرانی در شهر مشهدریزه، استفاده از تجربیات و برخ ادوات و وسایل شهرداری تایباد در شهر مشهدریزه را باعث تسریع در روند پروژه های عمرانی و خدماتی این شهر برشمرد.

وی همچنین از انجام و مشاوره امورات حقوقی شهرداری مشهدریزه توسط مهندس نگهبان تقدیرنمود و ابراز داشت: بحمدالله با وجود نیروهای متعهد و کاردان در سه شهرداری تایباد، مشهدریزه و کاریز و تعامل موجود بین شهرداری های شهرستان، می توان چشم اندازی مطلوب و موفق را برای این سه شهر انتظار بود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code