خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد: با ۱۳۰ هکتار فضای سبز شهری، تایباد همچنان دارای رتبه اول سرانه فضای سبز کشور است.
شهردار تایباد: با ۱۳۰ هکتار  فضای سبز  شهری، تایباد همچنان دارای رتبه اول سرانه فضای سبز کشور است.

شهردار تایباد: با ۱۳۰ هکتار فضای سبز شهری، تایباد همچنان دارای رتبه اول سرانه فضای سبز کشور است.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، مهندس رامین خواجه احمدی شهردار تایباد، از حفظ رتبه نخست سرانه فضای سبز شهر تایباد در کشور خبر داد و افزود: شهر تایباد با  ۱۳۰ هکتار  فضای سبز  شهری، تایباد همچنان دارای رتبه اول سرانه فضای سبز کشور است.

وی با اشاره به وجود ۲۳ پارک در تمامی مناطق و محلات شهر، ابراز داشت: خوشبختانه در حال حاضر در تمامی محل ها و مناطق شهر تایباد، همشهریان از فضای سبز و پارکهای مطلوبی بهره مند می باشند.

شهردار تایباد با بیان اینکه در آبیاری ۸۵ درصد این مقدار فضای سبز  از آب غیر شرب استفاده می شود، گفت: استفاده از روشهای نوین آبیاری در کاهش هزینه ها و صرفه جویی در مصرف آب نقش بسزائی دارد.

رامین خواجه احمدی همچنین افزود:  کاشت گونه های گیاهی که نیاز کمتر به آب و منطبق با آب و هوای منطقه باشد، از دیگر اموری‌ست که باعث بهبود فضای سبز شهری در شهرداری تایباد می باشد.

شهردار تایباد در پایان استفاده از نیروی های متخصص، مجرب و کاربلد را از دیگر علل موفقیت فضای سبز شهری برشمرد و گفت: در حال حاضر ۵۵ نفر در این واحد مشغول به فعالیت می باشد که عمدتا بومی و دارای سابقه موفق در این امر هستند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code