خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد: خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت پذیری، تعهد، تخصص و دلسوزی هستند.
شهردار تایباد: خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت پذیری، تعهد، تخصص و دلسوزی هستند.

شهردار تایباد: خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت پذیری، تعهد، تخصص و دلسوزی هستند.

 

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، مهندس رامین خواجه احمدی شهردار تایباد با اشاره به فرموده نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) که؛ حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری، نهراس، رسالت اصحاب خبر و رسانه را حساس وسرنوشت ساز برشمرد و با گرامیداشت یادوخاطره شهید صارمی، در پیامی این روز را به جامعه خبری شهرستان تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام مهندس خواجه احمدی بدین شرح است؛

ن . والقلم و ما یسطرون
۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند و در راه حقیقت و رسالت خطیر آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و وثیق ،همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه ای اهتمام می ورزند.

خبرنگاران طلایه داران راستین خدمت به نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی ایران همواره سعی بر آن داشته‌اند که با تلاش وافر، جهان را با هاله‌ای از قداست در هم آمیزند، تا آنچه را که عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود گیرد.

 

خبرنگاران به عنوان وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان، تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی، و از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی فعالیت‌های شهرداری تایباد و دیگر دستگاه های اجرائی و اخبار سطح جامعه، قدردانی نموده و سلامتی ، بهروزی و سعادت این عزیزان را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمایم .

با امتنان

رامین خواجه احمدی

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code